här bor det ingen badkruka

Så har jag till slut landat i min egen soffa, men så har även familjen, så det är inte lugn och ro här. Hur som låg det ju en hög post innanför dörren och till min glädje fann jag...



Alltså ska man bada eller duscha utan att bli blöt i håret så är det ju finemang om man kan vara flott och stilig samtidigt... Denna badmössa är ju helt underbar. Tack Maria!!! Jag bara ler :)

Annars har jag gjort ett jobb idag och tagit mig 5-6 sidor framåt i boken om ikoner. Jaja, jag tänkte väl försöka få till några sidor till, jag har ju ändå 80 sidor kvar... Men nu måste jag göra kryddat salt så som Ernst gjorde :) Eller måste och måste - inte direkt så att jag står under pistolhot och gör kryddsalt, mer att jag ville testa så jag plockade lite oregano, basilika och timjan hemma i mams trädgård. Havssalt har jag hur mycket av som helst här. Och små medicinburkar tror jag att det finns oxå minsann - man är ju samlare... Tjusigt tjusigt.

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
panki

Åh, shit va snygg mössa!

2008-08-13 @ 20:54:51
URL: http://pancake.webblogg.se/
E

Du är kung om du använder den där:)

2008-08-14 @ 21:54:55
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0