fattiga kameramän

Man fascineras ibland över hur fattigt liv folk måste ha. När de liksom smygfotar på stranden. Men samtidigt undrar man ju om det är bättre att bli fotad av Expressen, bara för att det inte sker i smyg... eller...

Däremot har ovanstående kvällstidning återigen skrivit om något som fick mig att köpa blaskan bara för att ännu en gång inse att de inte skrivt något jag inte redan visste. Glutamat = dåligt.

Och varför jag nu köper papperstidningar beror på att mams inte riktigt har anammat det som kallas att surfa, internetta, slösa bort tid framför datorn osv... Så hon får något jag aldrig trodde att jag skulle sluta med - papperstidning. För jag är så gammal att jag minns när internet inte fanns och det kom på tal det här att 'nån gång i framtiden' kommer vi att läsa tidningar via en datorskärm. Ve och fasa och usch och huga vad jobbigt... Men nä. Bara skönt.

Men nu är det nog dags att äta lite och dricka något annat än kaffe... Puss och kram



Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Malin

Hej vinnarn! I veckan får du hem tre kort från mig, är det samma adress som tidigare som gäller?

2008-08-17 @ 11:23:57
URL: http://www.mollysgrove.se/
Stilbildsfotografen

Hur trög får man bli och låta Expressen fotografera en lättklädd ifall man inte vill ha sådana bilder på nätet?

2008-08-17 @ 16:49:28
URL: http://fotografhelsingborg.blogspot.com
leopardia

malin: Yey :)



stillbildsfotografen: man blev lite ställd av den där artikeln, minst sagt...



2008-08-17 @ 20:23:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0