Det regnar idag

Har just kommit hem från två loppisbesök. Köpte kapsylöppnare med handtag i teak. Och en bägare i onyx eller något liknande. Det var det. Imorn är det auktion tydligen och jag funderar på att gå dit. Trots att jag kilar runt som besatt här hemma och dammar av böcker och försöker packa ihop grejer på ett bra sätt...

Jag antar att de flesta tittar på OS-invigningen, själv ska jag fika. Funderar på att baka ännu lite mer muffins, men jag vet inte... Det får nog kanske bli imorn... Behöver ju plocka klart och plugga oxå...

Blablablö, jag har inget att skriva om, ifall det nu inte märks..

Puss och kram!



Kommentarer
Linda

Jisses vad du går på loppisar,det är kul,var alldeles för längesedan jag var på en!

Hoppas du har det bra i regnet,jag storstädar huset,för imån är det kräftskiva==)

2008-08-08 @ 19:50:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Barbamorsan

Oj det har blivit endel loppisar i sommar för dig och massor av grejer, blir endel att transportera kan jag tänka....eller en ny loppis ala leopardia :) Trevlig helg!

2008-08-08 @ 20:53:13
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0