Dags för lite soloaktiviteter

Jag stod där i provrummet på Gina T och övervägde att ringa efter mams så att hon fick komma och hjälpa mig dra av byxorna. Och så bannade jag mig själv lite. Så dumt. Men jeansen kostade 29 spänn så jag var ju tuvngen att prova ett par 27tum. Trots att jag visste att de var för små. Hur som, efter att ha krånglat och frustat bra länge så kunde jag kliva ur dessa jeans. OCH jag köpte dem inte som 'morotsjeans'. Ni vet, jeans att ha som morot för att 'när jag blir smal igen...'
Nepp, jag har gett upp.

Idag far föräldrar och bror hem. Och jag har köpt en ny mixer. På jula. Den är vit. Finn två fel. Men det fanns ingen annan mixer som inte hade en behållare i glas. Jag sörjer. Men livet går ju vidare ändå, hehe...

Nu ska jag iallafall fira att jag läst ut boken om ikoner med att se ett inslag på aftonbladets webb-tv. Efter att ha läst en bok om ikoner och alla idéer och besattheter kring dessa så känns det helt naturligt att det finns företag som kluddar och plitar dit 'gudskoder' lite överallt. Spännande. Eller ja... där ser man, kanske mer är vad jag skulle vilja säga.

Nä, nu är det nog dags för en promenad.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
psykiatrin.blogg.se

Hej.. hmm hatar jeans.. mina gick just sönder.. jag passar itne i deras former..



Nu har vi gjort om designen på sidan, gå in å kolla :)

Jag tänkte gå igenom lite diagnoser åså.. så om du har någon diagnos får du gärna skriva dina upplevelser av symtomen på [email protected]

Kramar!

2008-08-16 @ 15:19:15
URL: http://psykiatrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0