dagen blev kväller

Idag har jag läst om Ikoner och deras betydelse för den ortodoxa kristendomen. Jag kan inte med ord beskriva hur intressant jag tycker att det är. Eller inte intressant alls...

Fick visa leg på systemet. Jag vet inte, men sånt piggar väl alltid upp....

Sen gjordes det thaimat och dracks singha.

Vill ha fatt på fler Folke Mellvigdeckare. Jag vill ha alla, men man kan ju inte gärna köpa på tradera, när portot är det det är... Men å andra sidan kanske det är skönt om man inte lyckas hitta alla på en gång, som att det blir en liten hobby av att leta efter dem...

Nästa vecka återvänder jag tyvärr till storstan. Ångrar planen lite, men ja, jag har ju ett liv där att ta tag i oxå :)

Puss och kram

Andra bloggar om:



Kommentarer
Maria

jo så e det säkert, men ingen jag har träffat ;) skrev säkert lite för snabbt så ja missade en del, hehe , men min uppfattning är att de jag träffat som studerat har såå mycket att ge på ngt sätt (även folk med livserfarenhet), många på landsbygden t.ex. som inte har gjort ngt annat än bott där pratar mest om andra o.sv. (jag pratar bara utifrån mina erfarenheter menar inte att det är så här överallt o för alla, bara folk i min närhet) :)

2008-08-07 @ 23:20:17
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
panki

Fan, jag va på systemet idag å ba, ååååh, hoppas hoppas jag får visa! Men NEJ DÅ!

SUCK

2008-08-07 @ 23:33:30
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: men jag hade keps och t-shirt med dödskallar på, så det kanske liksom spädde på det hela med att jag inte skulle varit gammal...

2008-08-08 @ 11:27:16
Anonym

Jag förstår vad du menar men du har nog inte läst min beskrivning på barnet dom vill medicinera. Detta handlar inte om ett stort handikapp, verkligen inte utan mest över att en mamma inte klarar att hantera sitt över energiska barn. Jag jobbar själv som personlig assistent och jag vet när det behövs läkemedel och inte. Jag har två brukare med samma handikapp men olika graders därav den ena med medicin och den andra inte. Så det handlar inte om att barnet behöver medicineringen i detta fall utan det är för att underlätta för mamman!

2008-08-08 @ 11:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0