tha langos

Dags för lite thaimat och förhäxad, sen blir det att bita i det sura äpplet och läsa Spivak och annat. Har seminarie imorn istället för på fredag och tyvärr till kl 15, annars hade jag dragit in till stan efteråt och hämtat mina papper åt advokaten och frågat ifall det var nåt som gick att göra åt att han placeras på ett behandlingshem i mina trakter, men, men... Det är som det är med det.

Det var länge sen man åt langos...

image623

Just den här dagen visade det sig att vi är ursämst på att stalka folk. Vi försökte förfölja Thåström, men ja, det sket sig, som säkert någon skulle ha sagt...

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Fido

Om du har ett våffeljärn har jag ett bra tips:
Våffla
gräddfil
kaviar (eller rom eller vad man säger)
rödlök

Åt det hemma hos Annica för nån vecka sen och det blev ju precis som en riktig langos :D

Själv äger jag inget våffeljärn, men jag tänkte att man får väl bjuda in sig till Annica fler gånger...

Eller så får vi helt enkelt ta och mötas upp vid Medis och flotta i oss varsin riktig langos snart!
:) Och hoppas på att Thåström går förbi så vi kan göra rätt den här gången, hihi

Puss!

2008-04-09 @ 15:55:56
Junitjej

Har du fått raklöddret än, som du vann här:
http://mariamelle.blogspot.com/2008/03/hr-r-vinnarna.html ?

2008-04-09 @ 22:18:10
URL: http://junitjej.blogg.se
Daniel

Oj vag gott det ser ut, jag vill å ha!

2008-04-09 @ 22:41:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se
leopardia

fido: jag såg det där om våfflorna och tänkte njae, men visst om du säger det så, hehe... men man borde ju lika gärna kunna steka våffelmixen... Hälsa annica och tacka för inbjudan, förresten ;)

daniel: och visst är det gott :)

2008-04-09 @ 23:31:42
Barbamorsan

Langos , langos, jag vill ha langos nuuu...gud va gott det är!!

2008-04-11 @ 13:47:58
URL: http://www.barbamorsan.webblogg.se
leopardia

barbamorsan: mera langos åt folket!!!

2008-04-11 @ 15:01:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0