sökandet fortsätter

Och eftersom jag fortfarande letar efter den ultimata dag- och nattkrämen så har jag nu bestämt mig för att ge
image618Pueraria Mirifica dag- och nattkräm, från bodystar, en chans.

Pueraria Mirifica är en slags rot från, som växer i Thailand och som tillsammans med andra örtextracter i denna kräm ska minska fina linjer i huden och förebygga rynkor.

Jo, jag är ju inne på det här med naturliga ingredienser och icke-djurtestat.

Och om jag förstod det rätt när jag googlade för att hitta lite information här, så går denna Thailändska växt att likna, innehållsmässigt, vid sojabönan. Och sojabönor har ju många fördelar, så det jag ser fram emot att börja använda de här...

Jag återkommer med ett utlåtande...


Andra bloggar om: ,


Kommentarer
Elisabet

Låter spännande. är ständigt på jakt efter den ultimata ansiktskrämen...

2008-04-06 @ 23:26:44
URL: http://stenvreten.blogg.se
leopardia

elisabet: ja, det är märkligt att man ännu inte lyckats hitta den... den kanske är en myt ;)

2008-04-08 @ 00:13:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0