Saker som får mig att må bra

Och eftersom jag uppskattade Glycko Mask, från Guam Cosmetics så mycket, så har jag bestämt mig för att även testa dessa två: image617
Får vi se hur bra de kan tänkas vara. Om de håller måttet så att säga....

Hur som, det ena är en ansiktstvätt, First Mask (150kr), som bland annat innehåller sjögräsformula och björkextrakt. Och den är tänkt att reducera de där fina linjerna som vår hud envisas med att bilda... Sen står det att den även ska förgylla hudens färg. Naturligtvis en vacker beskrivning, men jag väntar ändå på att få se vad det innebär.

Det andra är en bodylotion, Thalasso Body Lotion (175kr), med bland annat Aloe Vera och Guam Algae. (De har just nu ett erbjudande, såg jag - att om man köper två så får man en hemlig produkt på köpet)

Jag lovar att återkomma med recensioner och utlåtande. Men ni kan ju fundera på om ni har nån fråga eller så under tiden...

puss och kram



Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
Marielle

(svar) ja secondhand låter bra,ska kolla lite om jag hinner :) tack för tipset!

2008-04-06 @ 21:29:01
URL: http://mariellem.blogg.se
leopardia

marielle: jag minns inte om det var någon kvällstidning som rätt nyligen skrev om second hand-butiker i london förresten... så googla på...

2008-04-08 @ 00:17:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0