och ett litet test

Och så fastnar man framför internet iallafall. Gjorde just ett personlighetstest hos zapera.com. "Så här uppfattar andra dig" och här är tha resultat.

Inåtvänd Upplevande Abstrakt Känslostyrd person

I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag
  |  
Inåtvänd Utåtriktad
Planläggande Upplevande
Konkret Abstrakt
Tänkare Känslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

--

Jag undrar om man verkligen kan vara en upplevande, inåtvänd, abstrakt och känslostyrd person på samma gång? Är det inte enklare att bara kalla mig ambivalent?!
Ja, jag kan ju inte svara på hur andra uppfattar mig, men oh well...

puss och kram och god natt!

Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
Maria

hehe den där kommentaren om
de som bloggar om mode får jag var o varannan dag, att dom orkar! :)
hoppas allt är bra med dig idag? Här känns faktiskt allt bättre än förväntat! :)

2008-04-02 @ 06:41:01
URL: http://mariapettersson.blogg.se
anna

jag tycker och uppfattar dig som klok, smart, integritetsbevarande, kreativ, egensinnig, varm och kärleksfull....samt en väldig förmåga att sätta dig in i andras känslor.
kram!

2008-04-02 @ 10:30:55
URL: http://pyttis.blogg.se
Linda

Mmm, sjukt snygga tishas! ...Vilket märkligt test, det överensstämmer inte med hur jag uppfattar dig alls. kramkram!

2008-04-02 @ 11:45:31
URL: http://songbirdie.blogg.se
Kandi

Thanx! Jag gillar oxo den gröna nu tror ja :)

2008-04-02 @ 12:43:53
URL: http://kandismode.blogg.se
Linda

sv: Hihi, ett sånt skulle ju Leopardia vara het i! (Kommer från milajki.com)

2008-04-02 @ 12:57:08
URL: http://songbirdie.blogg.se
Maria

hhahaha va rolig du är! :) kom på att jag läste någon lapp någonstans typ - Reklamen kan ni sopsortera själva! hihi.. det e ju så det ända man gör varje dag är att sortera reklam o annat o sedan när det blir fullt kastar man allt ;)

2008-04-02 @ 13:02:38
URL: http://mariapettersson.blogg.se
leopardia

anna: jag känner mig både hedrad och smickrad till tusen. du är bäst. tack!

Linda: hehe, ja, det var ett litet lustigt test det där... och du, jag hade nog mina bestämda aningar att det var milajki, som armbandet kom ifrån. tyvärr eller tur nog, har jag ju belagt mig själv med lite shopping-varva-ner och skulle jag besöka milajkis hemsida så finns det risk för att jag skulle beställa precis allt de har. sååå sjukt snygga smycken...

Maria: haha, jag kanske kan lotta ut den där dvd-n ;)

2008-04-02 @ 13:28:23
Alexandra

sånt där är lite roligt. Höll på mycket med sånt när jag läste psykologi i lund. Man får dock inte ta sånt för allvarligt då det inte dirket är nåt proffisionellt psykologiskt test ju. :) Men det är roligt att göra. :)

2008-04-02 @ 19:56:55
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0