kan dessa gubbar skriva annat än bla bla bla?

Men gaaah, måste alla texter vi ska läsa vara 'bla bla bla subjekt bla bla bla diskurs bla bla bla'. De är verkligen ett enda malande... Och såååå okul att läsa. Så nu sitter jag här igen. Och dricker hallon/rabarbersaft. Och har gjort en illustartion baserat på en idé jag fick för en vecka sen eller så.

image619


Eftersom ingen ännu sagt åt mig att ge faen i att lägga ut mina usla illustrationer, så... Hehe, ser ut som min haka har celluliter, men, men...

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Ewie

sv: jag frågade angående inlägget ja..
usch =/ ignorera .. allt för att undvika tycker jag.

2008-04-07 @ 00:56:18
URL: http://ewiiie.blogg.se
Malin

Jag gillar dina illustrationer! Fast jag tycker det är synd att du inte ger dig på Photoshop, det är ju inte svårare med basfunktionerna än i Paint, snarare lättare. Fast det är förstås en subjektiv bedömning.

2008-04-07 @ 12:09:33
URL: http://www.mollysgrove.se/
Annika

Jag gillar också dina illustrationer, och den här var ju särskilt bra med tanke på vad du skrev i förra veckan...
Photoshop kanske du borde prova, som Malin säger.
Jag borde själv ladda ner det på min dator.
Jag fick programmet när jag fyllde år, men det ligger fortfarande i lådan det kom i?
Varför undrar jag?
Vad är det som håller mig tillbaka?
Vi får börja tillsammans och fixa och leka med det, Leopardia...

2008-04-07 @ 15:13:36
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

malin och annika: ni är så snälla... grejen är, hehe, att jag har photoshop installerat på min bärbara, men jag orkar aldrig sätta mig framför den och leka så... men nu får vi nog ta tag i det, annika, du har rätt.
däremot, när jag lekt med foton i photoshop så känner jag bara att jag inte fattar nånting, allt blir bara fel, hehe...

2008-04-07 @ 16:57:32
leopardia

Ewie: ja, jag hoppas ju att jag slipper hamna i situationen öht, men ignorera kanske är bäst...

2008-04-08 @ 00:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0