jag vill oooodla

Började samspråka med ett jättetrevligt, äldre par, i tunnelbanan. De hade hand om kolonilotter här i krokarna och visst finns det lediga. De kostar 500 pix om året, så nu vill jag odla! Blir helt lycklig av tanken på att sitta och dricka kaffe vid min lilla lott... Men det visar sig hur det blir med det i verkligheten...

Är ruggigt trött just nu. Fick en promenad med P, från skeppsholmen in till hötorget. Och så fick jag se de japanska körsbärsträden i Kungsträdgården - me happy. P gav mig annars tvångstankar om the spock-lizard. Deras sten-sax-påse-lek som han och jag fick att urarta till ja, tvångstankar för min del. Kommer att vakna i natt med handen i form av en spock-lizard helt enkelt.

Nu ska jag kila och hämta ett paket, som jag inte har en aning om vad det kan vara, eftersom det är skickat till ett annat utlämningsställe än vanligt. Det enda jag väntar på är mina vykort, så jag hoppas att det är dem.

Tjippen och undulaten på er!

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Angelica Jansson

Du vann ett läppglans hos mig. Vet att jag har din mail men det lättaste blir om du kontaktar mig med adress på min mail: [email protected] Tack! :) -Angi

2008-04-23 @ 19:59:00
URL: http://angelicajansson.blogg.se
Hilda

Oj det verkar ju billigt ju. 500 om året!!!

2008-04-23 @ 20:41:12
URL: http://hildazheaven.blogspot.com
leopardia

angelica: oh, tackelitack :)

hilda: ja, jag tyckte inte heller det lät dyrt, men de sa att folk tyckte det, att de tyckte det var billigare att köpa grönsaker, men, men...

2008-04-23 @ 21:07:24
L80

Jag var också och tittade på de rosa träden idag. Kanske sågs vi!

2008-04-23 @ 21:14:38
URL: http://heltvanlig.webblogg.se
leopardia

L80: hmm, vet inte riktigt vilken tid jag var där, runt ett kanske.. du kanske finns med på någon av mina bilder, haha. så galet det skulle vara...

2008-04-23 @ 21:34:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0