jag snor en lista då

Snodde den här hos Alexandra;

DIG:
1. Hur lång är du? 168, tror jag att det står i passet...
2. Vad vill du bli när du bli stor? beundrad
3. Vad pluggar du? konst, litteratur och jox i nån slags blandning
4. Har du långt hår? - för långt och risigt
5. Vilken hårfärg har du? - råttfärgat täckt av en urtvättad röd
6. Sminkar du dig? - sällan.
7. Har du haft sex senaste månaden? nepp, men vänta vad hände med fråga 8?
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - åtta hallå hallå hallå, koppla mig till 22. gröna...
10. Har du kysst någon idag? - det skulle ha sett ut det, nää

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? -
juppelijupp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - det är ju bara pappa som läser den här så ;) nä, de är bäst båda två
3. Hur många syskon har du? - 1
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - kanske ett 'vad har du gjort idag för att göra mamma gald?'
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - hahahaha! ähum, han kanske stekte pannkakor...
6. Hur många ställen har du bott på? - ett, två, tre, fyra
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - någon avlägsen kusin kanske...???
8. Vilken familjemedlem är snällast? - jag så klart.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - jag var ju och hälsade på honom, men det blev nog inte så mycket av då, egentligen...

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? -
lite mer än en månad sen, om man inte räknar kursarna...
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - fidolito
3. Har du kysst nån kompis? - man pussar på dem man tycker om jue
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - neje
5. Vem har du varit kompis med längst? - Natha
6. Vem känner dig bäst? - det är knappt jag känner mig själv...
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - vet inte
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - haha, lätt om han/hon frågade, men det finns risk annars oxå
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - låter lite spännande, hurdå? jag tvingar mest dem att umgås med mig...

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? -
blå jeans, lila tröja, svart kofta och annat som hör till.
2. Har du bytt om idag? - jajamensan, pyyyyjaaaamaaaaaas
3. Favorittröja? - oh, jag har för många
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - och här satt jag och trodde att det var personligheten som gjorde en sexig.. kilt då kanske...
5. Har du gett bort kläder nån gång? - jepp
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - inte ångrat, men jag har kläder jag aldrig använt
7. Har du handlat kläder genom internet? - jepp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - för någon blind stackare då? och sen låtit honom ta på ett par andra bröst? eller? jag förstår inte varför jag skulle ha gjort det, haha...
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - jag hade en bra sak här förut, men jag har glömt bort vad det var... men midjeväska funkar nog inte på nån...
10. Vad använder du för skor? - mbt-skor

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? -
Japp
2. Klä dig annorlunda? - det har hänt iallafall
3. Vara dig själv? - om det inte är mörkt ute så...
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - om jag måste, hehe
5. Fisa inför din pojk-/flickvän? - nä, men inför precis alla andra????!!
6. Pierca dej? - redan gjort
7. Ge dig på utmaningar? - jovars
8. Ha sex på offentlig plats? - det handlar väl inte om att inte våga, utan vad man vill
9. Vara omogen? - hej, jag är omogen
10. Äta småkryp? - inte levande

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Hogwarts?
2. Vad heter din favoritlärare? - Åh, jag gillar de flesta, men favvisar - jakob, sara, martin, kate och han med film
3. Vad är ditt favoritämne? - syre?
4. Snyggaste läraren på skolan? - jag har inte direkt botaniserat bland lärarkåren ;) men de är snyggast allihop
5. Har du bra betyg? - bara jag får G är jag nöjd....
6. Tråkigaste ämnet? - svavel är nog ett jäkligt tråkigt ämne
7. Har du skolkat mycket senaste året? - inte en endaste sekund
8. Hur tar du dig till skolan? - buss
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? -eh? ja, jag brukar faktiskt mest lyssna på lärarna, inte så mycket hångla, så mer än kyssas gör jag, varje gång

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - eeeh, en italienare jag inte vet vem det är??
2. När tuggade du tuggummi senast? - minns inte, kan inte riktigt det där med att tugga tuggummi och andas samtidigt
3. När var du på semester senast? - får väl räkna lund i påskas då
4. Vilken färg är det på din tandborste? - shit, jag vet inte. en vit eltandborste och en vanlig med... grönt handtag?
5. Är ditt hår tråkigt? - nä, det drar skämt hela tiden, mer jobbigt. skrev jag inte att det var råttfärgat kanske??!!
6. Vad har du för påslakan just nu? - ett ljusblått i flanell
7. Vem såg dig naken senast? - nån läkare?
8. Hur ofta duschar du? - så sällan jag kan, men suck, varannan/varje dag då
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - går det att äta?
10. När ska du gå och lägga dig? - om ett tag...

puss och kram


Andra bloggar om: ,


Kommentarer
anna

hoppas du har en mer vaken mindre surig kväll denna kväll då gumman.
*kramar*

2008-04-16 @ 21:46:28
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0