ännu inget sommarjobb

Jag visste inte ens att den här sidan fanns. Men den var ju lite rolig... (nej, jag lurar er inte att klicka er fram till porr, hehe, det är de senaste bloggbilderna)

Jag kan upplysa den som är ovetande om detta, att somna efter att ha druckit julmust är ingen hit när man vaknar sen... Det känns som om man inte har borstat tänderna på ett par år...

Att det ska vara så svårt att få saker och ting gjort. Jag skulle ju skicka in ansökningar till olika sommarjobb...

Fick förresten min förra grannes deklaration i brevinkastet idag. Till dödsboet. För den som bodde där innan. Jag menar, har för det första inte skatteverket bättre koll? Och för det andra, chansar brevbäraren och trycker ner den i nån lådda? Ringde på hos den som bor där nu, men de hade ingen adress, så jag får väl vända mig till mäklaren som sålt lägenheten då...

Vinn nagelack och nagelolja till ett värde av 700 pix hos Fredricas Modeblogg.

Är nu inne på säsong 4 av Förhäxad och ska väl fortsätta, för jag är alldeles för mör för att plugga. Är sugen på té dock, så té ska det bli...

puss och kram


Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer
anna

tackar för tipset babe..det enda jag kollar på blocket är kattungar.

kram!

2008-04-10 @ 01:11:56
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0