vad jag gör just nu

 

Fråga 2: Den moderna storstaden ? i synnerhet 1800-talets Paris ? kan beskrivas som ett (1) socialt, (2) perceptuellt och (3) narrativt rum. Beskriv och diskutera Paris med avseende på dessa tre aspekter med utgångspunkt i både teoretiska och litterära texter. Utveckla ett fullödigt resonemang snarare än att bara förteckna en rad faktorer. Omfång: 2-3 A4.

det här är vad jag sitter och ska svara på nu. eller ja, först ska jag ju äta frukost, men sen. bla bla blö - igen.

jaha, sen var det inget mer.

puss och kram


Kommentarer
Hanna

Argh, det känns som att du har lite att pilla med då.

2007-09-26 @ 20:11:29
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

hanna: ja, haha, uuuuh, vad jag inte har kul just nu...

2007-09-26 @ 22:01:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0