när allt är så här

saker gjorda: bloggat, surfat, spelat spel på blip.se, diskat, tvättat, fikat, läst 60 sidor till, skurat diskbänken, funderat
dagens fråga: hur kan man tycka att det är jobbigt att logga in på en sajt bara för att man måste skriva ett lösenord?
dagens låt: vem faen ska man tro på
dagens känsla: jag är rastlös samtidigt som jag är orkeslös
dagens citat: "Howard: Jane, I think there's been a misunderstanding here. This isn't a date.
Jane: Oh, Howard, there has been a misunderstanding: this is a date."


kan inte boken bara ta slut då. har väl läst knappa hälften och nu har jag tröttnat lite på den. jag vet att hamsun är norges nationalhjälte, men jag vill ju läsa strindberg.

just ja, jag har glömt att kolla expressen om män som blivit blåsta av en falsk linda bengtzing.. haha, det är hundratals svenskar. men jag är helt säker på att det på löpet stod hundratals män... jaha, nån har lagt upp en fejksida på my space. men vadå, gör en sökning på roky ericson. tror ni han sitter och gråter ut i expressen...?

det är ingen som tycker att det galna i den här historien är att man kan få en nota på 140tusen, än att nån skiter i att betala den?

voj voj, jag blev helt förvirrad av expressens hemsida. massa smask och göttigt som jag inte orkar läsa. alltså, jag måste ju kolla aftonbladet hemsida nu när jag ändå är igång.
hmm, jag blir alltid så fascinerad när de drar upp massa pedofilhistorier som skett utomlands som huvudnyhet.. framförallt i usa eller england. som att det är en sensation att det sker. smaskigt. gör något åt att det inte ska ske istället. och kolla läget i lite andra länder, där det mer är vardagsmat och ingen bryr sig...
ja, nä, jag ska väl inte säga mer om det, stöd ecpat.

måste läsa ut boken, måste läsa ut boken, måste läsa ut boken, måste börja på nästa bok. men jag ska vara steneffektiv imorn, bara göra råeffektiva saker hela dagen. typ leta på alla mina glasögon och lägga dem på samma ställe. hittade ett par på golvet under databordet när jag höll på att härja där. ett par jag letat efter...

dagens låt;



puss och kram


Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
panki

Thomas den gamle Räven...

2007-09-08 @ 23:12:20
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: jag hade nästan glömt min kärlek till honom, den gamle räven ;)

2007-09-08 @ 23:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0