mina gissningar angående idol


jag har idag lyckats svara på en fråga av fyra, på hemtentan. det är ett helt rörigt svar som jag inte ens vet om det kvalificerar sig till godkänt. måste nog dock försöka klämma in kungens tvångsflytt till paris. jag menar kan man skriva om franska revolutionen utan att nämna ludvig den 16e. jag tror inte det dessvärre, så jag får väl trycka in honom nånstans... bla bla blö. korta och koncisa svar är att föredra framför röriga. suck. jaja, det får bli som det blir helt enkelt.

jag ska vara stendiciplinerad imorn och banne mig svara på resten av frågorna.

har det hänt nåt mer spännande idag... nä.. men jag kan ju alltid dra min åsikt om idol. om inte sam eller amanda, eller vad de heter, om inte nån av dem vinner så blir jag nog förvånad. fast jag tycker nog att daniel är bäst. han påminde om morrissey när han sjöng coldplays låt och sånt gillas.



" You're not right in the head and nor am I
And this is why
This is why I like you, I like you, I like you
This is why I like you, I like you, I like you"

god natt sötsnosar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0