jag vet inte varför jag åberopar gud.


my god, jag har just skrivit ett referat där jag bitvis hånar socialpsykologins fader. jaja, nu vet jag att ett referat inte ska bestå av personliga reflektioner, men det här är ett särfall, dessa texter. jag ska ju bara visa att jag läst och förstått. haha, jag lär få baskning, men, men. först när vi fick veta att vi skulle skriva pm varje vecka var det "shit, hur ska jag lyckas ordbajsa fram ett helt a4" varje gång har ett a4 varit för lite egentligen och man har inte fått sagt det man egentligen vill ha sagt.

1referat klart 3 kvar... hum hum, undra om det är nåt på tv ikväll... mean girls går, om inte annat så för marilyn mansons skull, nej, för 17 det är ju i jawbreak han är med. eller vad den heter. så det var skitsamma. nyberg och törnblom kanske man skulle ge en chans, trots att jag och Ka hade en totalsågning av trailern...  vete fulingen om jag orkar se klart mission impossible 3, fast jag charmas alltid på nåt sätt av tom cruise. han har gått från hunk, till tönt, till skådis på nåt sätt. fast han är scientolog. hur spånig måste man inte vara för att vara det?! eller så har man bara för mycket fritid och för mycket pengar.

jäjä, surfa lite, äta min fruktsallad och kanske hinna läsa lite till. griselda pollock står på dagordningen. verkar som att den här kursen är väldigt förälskad i marxister, men ja, inte mig emot...





Kommentarer
anna

jag har faktiskt börjat på din illsutration =)
men jag testar lite olika papper så att det dels går att skicka men dels inte känns för tunt o billigt.
hoppas du har en mysig kväll mina kära leopardia!
puss

2007-09-10 @ 19:45:33
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0