här bussas det värre än under ett derby då huliganerna måste bort

så åker jag för att lämnar tentan. har noll koll på vart utan frågar mig fram, läser på dörrar och ser min proffessors namn på dörren. försöker ta mig in för att lägga den i hennes fack. nähä, på högskolan tar precis alla och jag menar alla lunch samtidigt, så våra passerkort fungerar inte på två timmar. hmm, lite runtringande för att försöka få tag i nån, som snällt informerar att den ska inte alls läggas i hennes fack, den ska till studentexpeditionen för att bli stämplad, men ja, de har lunch nu. nåväl, hittade en kille i nån matsal och slängde på honom tentan, som till hans stora skräck inte var häftad utan bara gemad. jahapp, vad mer, kompendierna som skulle finnas inne idag, kommer tidigast nu på eftermiddagen, där fick man för att man försökte ha en dag till att sortera. nåväl, jag åkte hem igen och ska snart åka tillbaks. hann diska och skura diskbänk och spis med stålull. inte för att det syns nån skillnad, för den var inte skitig från början, men det är säkert nyttigt att göra det ändå. hupp, det var min spännande dag, bortsett från den skumma bruden på bussen.

ha're gott igelkott!

puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0