fortsättningen är inte alls spännande

oj, jag visste inte ens att man kunde vara så här ineffektiv... kommer inte kunna åka 'hem' imorn utan får nog skjuta på det tills på lördag. kan ingen bara komma och hämta mig istället... tror jag ska ta och läsa istället, för det här med att städa verkar ta fram den där obstinata skitungen i mig och jag sitter bara här på min stol och väntar på att nåt ska hända. samtidigt som jag blir galen på alla grejerna. tur att folk som inte tycker att det är dödens jobbigt att packa ur en kasse kommer hit snart. om några dagar.

nog kan man få det roligare än man gör sig, men jag vete fulingen vart jag ska börja ens.

köpte uppladdningsbara batterier på lidl idag iallafall. billigt och skönt. för de har ju en förmåga att ja, försvinna och ha sig. lalala, så måste man skaffa en förvaringsplats till dem. var sak på sin plats, varför kör man inte efter det på en gång? istället för att ha ett flytande hem där allt, ja, flyter omkring.

min största bedrift idag har varit att lägga dikterna i en kartongmapp och bärit ut massa sopor.

jag har liksom en kasse här med brödformar i. och massa annat som jag inte vet vad det är riktigt. jag undrar om jag verkligen inners inne tror att jag kommer att använda dem. min ugn fungerar för närvarande som knäckebrödskåp. kan man inte få pedantflunsan liksom? mamma kunde ha hållt på sig lite till så att jag hade blivit född i jungfruns tecken istället. det hade varit skönt.

hmm, min brorsa tryckte bort mig när jag ringde, på tal om folk som tycker att jag pratar för mycket ointressant och bara är allmänt jobbig...

och eftersom jag inte har nåt annat för mig så kan jag ju visa mina gamla arbetskamrater :)

image305

ja, nä, kanske läsa då'ra





Kommentarer
Tinnitussan

Har också haft en sådan dag idag. Ett töcken. Orkar knappt någonting och hjärnan har tillfälligt avbrott...

2007-09-13 @ 18:30:42
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
anna

Hihi rolig bild..
och haha
ugnen som knäckeskåp!
haha
kram!

2007-09-13 @ 19:23:57
URL: http://pyttis.blogg.se
frollen

Hahaha, *ka-tsching* på den bilden, bra där!

2007-09-13 @ 22:50:15
URL: http://frollen.blogspot.com
leopardia

frollen: hehe, så fina så, allihop!

2007-09-14 @ 11:22:56
Fiffi Fiffilito

Försöker verkligen låta bli att vara språkpolis i folks bloggar, men hallå, "bärit"...? ;)
Puss

2007-09-24 @ 15:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0