det våras för promenaden


ojdå, jag hade förträngt hur jobbig den där första boken vi skulle läsa var. jag sitter här med 90 sidor kvar innan jag kan svara på första tentafrågan, som är att redogöra för bokens innehållo ch argument. eftersom den är uppdelad så pass bra så tror jag att man måste läsa hela för att kunna göra det. och jag kommer ju naturligtvis inte ihåg de första 90 sidorna ett smack, men, men. jag ska göra mitt bästa och det är fullständiga meningar som gäller. jupp.

men annars har jag ju pillat med bloggen för att fördriva tiden. för det är ju så bra att göra helt onödiga saker istället för att fixa det här. måste nog banga min dejt med T imorn, jag har inte tid att göra nåt, för jag är upptagen med dessa onödiga saker istället för att sätta fart.

jag vill gå en promenad, men jag "vågar inte".


hans päron hade ringt min advokat och frågat efter mitt kontonr så jag antar att de ska betala hans skulder då. jag kan ju liksom inte härja om att de skämmer bort en våldtäktsman, för jag vet ju inte, de kanske gör det för min skull, för att på nåt sätt gottgöra det han har gjort, eller jag vet inte. antagligen väljer man att tro på sin son; att han är oskyldig. jag vet inte...

kanske kan jag sätta mig ute på gården och läsa ett tag... hmm...

såg klart mission impossible 3 igår. och jag fascineras över att jag faktiskt tycker att tom cruise är en bra skådis. men jag gör det. såg saw oxå. jag har alltid trott att det skulle ha varit en skräckfilm, men det var ju ja, en thriller mer... så nu är jag nyfiken på uppföljarna...

tappade min kam i toaletten så nu måste jag verkligen komma ihåg att inte använda den förrän jag har skurat den ordentligt. visst, det var ju ingen form av avföring i toaletten, haha, men ja, ändå.

undra om man kan leva på att bara äta mackor en hel dag. varje dag. jag som var så duktig och gjorde massa vegetariskt förut är aldrig sugen på mat nu för tiden och har ingen lust att göra massa grytor, jag vill bara dämpa hungern. hmm, wienerbröd kanske...

nå, lite kaffe och sen läsa. jag har iallafall tur som har fått fatt i den svenska versionen och att det inte är kö på den, så att jag har kunnat låna om den.

alltså, den här tjejen i min klass, som jag stör mig lite på. eller stör mig, men ja, hon som bara tänker så mycket, men saknar djup. alltså, det är jättemärkligt. fenomenet. för hon kan förklara för mig det uppenbara och då tycker jag att hon är rätt körd som inte förstått att jag har pratat om nåt helt annat och hon lär ju tycka att jag är helt pantad, eftersom hon förklarar det uppenbara. jag kan aldrig svara henne annat än att nicka och hålla med, för jag blir så fascinerad. jaja.

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
alexandra

*kikar in* tyckte den dära bilden du har högst upp på "logan" med tumtryck ^^ den väckte minnen . målade alltid så när man va mindre ^^

2007-09-22 @ 15:35:24
URL: http://aliza.webblogg.se
leopardia

alexandra: mhm, jag menar det :) det är ju samma människor som gjorde spöket laban. jag minns att tummensagorna gick på tv:n...

2007-09-22 @ 15:40:25
E

Att göra onödiga grejer ist för det man ska, trodde det var det bästat sättet att plugga:P

2007-09-22 @ 18:18:06
anna

*kramar om*
hoppas du en dag vågar ta promenaden gumman.
jag tycker ofta att kishti är snygg så jag tar det som en komplimang..särskilt när jag tycker att jag ser så jävla ful ut på den bilden.
kram

2007-09-22 @ 19:27:23
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

E: så skönt att du är på min sida, hehe :)
anna: du är bäst! puss!

2007-09-22 @ 20:06:55
//D.D\\

"och jag fascineras över att jag faktiskt tycker att tom cruise är en bra skådis" --> Det gör jag med, varje gång jag ser en film med honom. För "out of character", så är jag inte alls något fan... snarare tvärtom. Jag tycker han är larvig, men bra som fan på att skådespela.
*kram*

2007-09-24 @ 07:38:16
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se
Fiffi Fiffilito

Men alltså vadå, Tompa ÄR ju en skitbra skådis! Sen att han kanske är en idiot privat, men det är ju en annan sak...

2007-09-24 @ 15:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0