älskade förort


älskade lilla förort. impulsköpte ett par vita lackskor för 99kr nyss. de är lite små, men de töjer sig nog och ja, jag brukar inte direkt ha vita skor, men man kan ju ha dem som en liten färgklick helt enkelt...
och, inte nog med det. jag fick just en öl av en glad man. han hade kundvagnen lastad med systemvaror och skulle rulla nerför så jag högg lite fint tag i den när det började spår ur och han började halka omkring. så där att jag hjälpte lite och då fick jag en carlsberg som tack. tänk vad man kan bli lyrisk av så lite, men det är mer stämningen.

jahaja, jag trodde att jag skulle ha ätit och börjat med hemtentan för länge sen jag...

fick mitt anställningsbevis idag. opåskrivet. spännande taktik att göra sig av med folk ;) men hur som, tack var det så kom jag på att det var anna i gävle jag skulle ringa här om dagen när jag inte kom på vart det var jag skulle ringa...

fick tillbaks ett referat till idag. "v.g. skriv fullständiga meningar", men jag sa att jag tolkade v.g. som ett VG.

köpte dessutom världens godaste juice, den lär vara full av socker misstänker jag, men det är vitaminer iallafall.

puss och kram

Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
anna

haha klart du ska tolka det som ett Vg darlingen!
massa kram!

2007-09-21 @ 21:14:35
URL: http://pyttis.blogg.se
Lina

tack! nu har jag lite att underhålla mig med ett tag =)

2007-09-21 @ 21:27:54
URL: http://metrobloggen.se/fitnesslina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0