vem ska man ligga med för att slippa det här?

jag är tillbaks till träsket. i träsket. det där träsket när ingenting flyter på. eller rättare sagt när en grej fixar sig så dyker det upp nåt annat skit i ögat.

jag har iallafall äntligen lyckas lösa mina vändor med csn och det är fixat nu. det är skönt när man kommer till handläggare som är trevliga och vill hjälpa till. men då strulade det genast till sig på annat håll. ringde min bilskola för att säga att jag inte ville ha tiderna veckan innan uppkörningen.
- men kör upp med den skola du åker med nu då
- jo, men jag ska ändå hem då och ja
- men det vet jag inte om vi går med på.
- ???
- nä, för våra lärare vill ju ha koll
- ???
- men jag ska snacka med dem och höra vad de säger. så återkommer jag.
jahapp, så helt plötsligt var det viktigt... då vet man. men orka ta körkort när man inte får bestämma själv då... jag är förkyld så jag orkar knappt sucka, haha.

jag har svarat på en fråga på hemtentan. så nu ska jag äta frukost. kvart över två, jag vet, men, men. ska glo lite på lost och tycka synd om mig själv och sen läsa lite olika manifest och försöka svara på en fråga till. alt. läsa om japansk filmkonst.

ingen post fick jag idag heller. det är helt öde på min hallmatta. inte ett endaste litet reklamblad damp ner på golvet idag.

jag känner mig allmänt hatad av bilskolor just nu. jag kan inte hjälpa att jag inte kan ta körkort. ta mina pengar och var glada istället. för den andra har inte ringt om nån ny tid än. de vill liksom inte veta av mig, bara för att jag är så trög...

suck suck suck.

ja, nä puss och kram på er!

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
anna

gumman då..kom hit och sitt i soffan med mig och skåda mitt klickverktyg!
kram!

2007-10-30 @ 20:36:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

Denna bloggost kunde varit skriven av mig...pepptankar till dig!

2007-10-30 @ 21:19:21
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
panki

Men gu va konstigt? Jag har btw sökt jobb på en bilskola idag :-)

2007-10-30 @ 21:35:53
URL: http://pancake.webblogg.se/
panki

Men iofs så kanske dom vill ha lite koll. Dom vill väl inte åka med nån elev till vägverket som inte e redo för uppkörning, då kanske skolans rykte inte blir så bra...

2007-10-30 @ 23:09:42
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

anna: haha, ja, det vill jag :)

tinnnitussan: pepptankar tillbaks.

panki: kruxet är ju att de har låtit mig köra upp två gånger redan, så...

2007-10-31 @ 09:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0