tjillevippen, men jag är ju ännu stor

jag är så trött att jag typ går i bitar. ändå somnade jag säkert för 22 igår. och har druckit två koppar kaffe nu. puh. ska ner och övningsköra lite. om jag inte somnar vid ratten och övningskrockar lite förstås.
var och tömde ett dödsbo igår. ohh, så snygga soffor som tyvärr ingen vill betala för eller som jag tyvärr inte får plats med. mitt hjärta krossades. vill ha. vart är mitt slott? men ja, vi tog lite täcken till hemlösa och så. och så kanske kanske får jag en stereo från 50talet. ursnygg. vet dock inte vart jag skulle ha den, men den var en våt dröm, så jag får väl slänga ut tv:n eller nåt.

brorsan hade varit på nåt köpcentrum som hade bergochdalbana inomhus. klart coolt att ta en shoppingpaus och slänga sig in i en bergochdalbana... vart får folk allt ifrån liksom...

nä, dags och släpa mitt oduschade jag till stan. puss och kram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0