så var det helg, som man har längtat

vad händer i helgen?

själv har jag diskat just och ätit frukost och kollat klart på oceans 13. och jag förstår att george clooney är så populär, karln utstrålar ju charm konstant. ungefär som hugh grant nåväl.

det är väl bäst att det blir pluggdag idag, för om jag skjuter upp det kommer det säkert att bli deckdag imorn.

pappa ringde i morse och berättade om att det är farligt att åka i rondeller. eller cirkulationsplatser, som det egentligen heter. nån som blev skjuten i somras... folk är idioter. fattar inte hur de orkar...
och att vara 17årig tjej och delta i en gruppvåldtäkt där en kille är offret, jag menar vill man hämnas över något så får man iallafall inte gå över gränsen, det är bara kasst. jag läste i en gammal veckorevy tror jag att det var om hämnder. en tjej som hämnades på sitt ex och hade hans favvotröja kvar, tog och hissade upp den i lyktstolpen utanför hans fönster och tände på. en annan dränkte hans favvotröja i sin parfym så att han inte kunde undgå att känna doften av henne typ jämt. sånna saker är smidiga och helt okej känns det som ... förutsatt att nåt dåligt skett då och inte bara en dumpning... men de säger ju att bästa hämnden är att själv leva ett gott liv...

jaja.

puss och kram



Kommentarer
//D.D\\

Nej, lite snörvel är det här, tyvärr... Fast ingen förkylning (än) som tur är och jag hoppas verkligen att vi klarar oss från det.

För mig blir det en pluggfri helg, men desto mer skrivande :) så att jag kommer en bit närmare 200 *hehe*

*kram*

2007-10-13 @ 16:22:55
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Tinnitussan

ja, vissa "hämnder" är rätt okej. Det kan vara bra för att kunna gå vidare.

Grattis till hemtentorna btw. Kul!!!!!

2007-10-13 @ 16:31:14
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
anna

puss och kram på dig älskade leopardia.

hoppas vi kan dricka kaffe i nån form tillsammans inom en snar framtid.
kram

2007-10-14 @ 10:37:20
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

puss och tack på er, eller tvärtom!

2007-10-14 @ 11:39:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0