så här gick det.

undra hur många gånger man får ledigt pga att man ska köra upp?
jo, jag kuggade, med motiveringen att jag körde för nära högerkanten ett par gånger. inte så att jag vinglade till som ett fyllo, utan på en krokig väg höll jag mig till högerkanten för att jag tyckte det var lite dålig sikt att se mötande, pga just krokigheten, mjo. men tydligen är jag bra på att göra fel. och jag orkar inte med det här. jag är helt färdig nu och allt jag kan tänka på är att jag måste göra om det och det finns tider först om en månad och då kommer jag att ha tappat massor och bläääääääääääää. orkar inte. suring. gubbtönt som inte bara kunde skällt lite på mig och sen gett mig kortet.

jaja, haregottigelkott.



Kommentarer
Fiffi Fiffilito

Men du är bäst ändå!
Puss!

2007-10-03 @ 15:08:52
Annika

Det är bara att gå på det igen, Leopardia. OCH då ska du se att det verkligen går vägen.

2007-10-03 @ 17:13:24
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Blackart

Skit. Jag körde också upp tre ggr (tredje gången gillt) och blev också kuggad på klart misstänkta grunder (min dåvarande pojkväns mamma ville strida och anmäla och hålla på, hej hopp). Dom som hade hand om uppkörningarna här på den tiden kuggade grovt drygt hälfen VARJE uppkörningstillfälle... Men det är bara att bita ihop, som den lilla looser man är...
Men det mest fasansfulla idag = SURSTRÖMMING! WTF?!
Eller kanske är det mest fasansfulla att jag inte ens lyckas vara arbetslös så länge att jag hinner få mina första stämplingsstålar innan jag fått ett nytt jobb. Bajskorv.

2007-10-03 @ 20:56:01
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
Hanna

Du kommer att klara det! Du kan inte ge upp nu! Ta skiten och ta dig igenom det! Du fixar det till slut. Och fatta vad nöjd du kommer att vara då!

2007-10-03 @ 21:01:54
URL: http://hannasplats.blogg.se
Tinnitussan

Det där är inte hela världen. Att kugga är mer ett skrapsår. Irriterande och svidande- men ingen katastrof.
Bry ihop en timme eller två och blicka sedan framåt. Planera för tre uppkörningar till så sänker du kraven på dig själv och det blir mer avslappnat.
Men ge inte upp. Heja heja- du är bäst!

2007-10-04 @ 08:51:13
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

hej alla och tack alla och att testa surströmming var ju liksom tvångstanke 1, som dök upp...

2007-10-04 @ 11:10:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0