men jag är inte stressad


ja, nä, jag får försöka ta ledigt helt enkelt, för annars får jag inte köra upp i bergslagen. ja, alltså, det finns ju ingen som kan hindra mig, men på den tiden jag har iallafall... suring, men det löser sig säkert. bara jag får det där sketna kortet så att jag slipper se dem igen.

hahaha, pappa har googlat rätt på min blogg. så nu kanske det blir lite censur på eländet. såg just gårdagens rubrik, kanske får behärska språket lite då... gubbtjyv.

har iallafall svarat på två frågor på hemtentan och har en kvar. så nu tänker jag belöna mig själv med att se på en rysare innan jag sätter igång med nästa fråga. jag vet dock i vanlig ordning inte om jag verkligen har svarat på frågorna eller inte, men, men...

råkade köpa ett par jeans på tradera. det var inte meningen, jag var helt säker på att nån skulle buda över, för det var ett par D&G - jeans, men nu sitter jag här och har vunnit budgivningen. jag har alltså inte köpt jeans sen jag vet inte, början på 90-talet.... jag vet inte ens om jag kan ha dem, för jag vet inte vad jag har för storlek när det gäller jeans, men, men, det är som det är med det...

nå, puss och kram på er!

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
anna

haha totala underbara människa - vet nog inte nån annan som skulle buda hem ett par jeans som inte burit jeans på ett decennium och inte ens vet sin jeansstolek..hihi
*kramar

2007-10-31 @ 16:06:58
URL: http://pyttis.blogg.se
panki

Men gud, hur har han lyckats hitta din blogg???

2007-10-31 @ 21:06:07
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

anna: men det var inte meningen riktigt.. jag ville bara se vad reservationspriset var och så var det ingen som budade över mina 129kr... =/ puss!

panki: han googlade nog

2007-11-01 @ 00:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0