kan man kanske få köpa en hjärna? jag betalar bra

jag har bytt lösenord till min hotmail. kanske inte världens bästa idé egentligen, med tanke på att jag alltid skriver fel, men, men. ibland får man sina infall.

nu är bagageluckan full med filtar som ska till hemlösa, men det är inte jag som ska köra :( elle haha, jag skulle aldrig köra till sthlm ändå. har kommit på att jag nog inte vill ta nån körlektion där ändå, jag vill inte åka på motorväg, hehe... jaja...

snart är det kaffedags och sen bär det av hemåt.
försöker skriva om goethes dikt till en futuristisk sådan, men jag måste säga i vanlig ordning att jag fattar inte ett skit, eller jo, det gör jag, men sen stämmer det inte överens. man kan inte säga "ey, vi ska skriva så här" och sen ge exempel som är raka motsatsen. jag orkar inte, hur skriver man liksom en dikt utan adjektiv och med verb endast i infinitivform? och samtidigt hylla det industriella när dikten handlar om en fågel i vila, typ? jag vet inte vad han vill ha av mig?! ska jag göra antingen eller eller bådeoch? surströmming liksom

ja, nä, nu måste jag dra på mig jeansen och kila ner till kaffekoppen.

puss och kram


Kommentarer
panki

När du snackar om dina skolgrejer så är det som att du pratar grekiska för mig :-)

2007-10-04 @ 22:20:21
URL: http://pancake.webblogg.se/
Tinnitussan

åååå, kaffe ;-)

2007-10-05 @ 13:04:16
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

det är grekiska för mig oxå...
kaffe, jag vill alltid ha kaffe :)

2007-10-06 @ 12:30:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0