ibland behöver man ett skohorn


haha, ja, först och främst har jag blivit utmanad av denna flitiga studentska ;) så jag drar väl igång på en gång...

Här är reglerna:
1.
Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:
1.
Jag är en sucker för glamour.
2. När/om jag framstår som intelligent är det enbart med hjälp av tur.
3. Jag dyrkar min storebror, har alltid gjort. Han är bäst.
4. Ibland är jag trött på stockholm.
5. Jag blir alltid nervös när jag ska ringa nånstans, även om det är till en av mina darlingar.
6. Jag kan inte immietera ljud. Jag kan inte låta som en bil eller kvacka som en groda eller nånting.
7. Jag kan inte heller slappna av i läpparna så att jag kan frusta som en häst. ni vet.

jag utmanar den som vill haka på...

och så en annan sanning. jag råkade köpa det här skohornet på tradera;

image361

för en nätt summa på 420kr. men jag behöver lite satc i mitt liv kände jag...

håller på och läser virginia woolf. läs henne. gosh, vilka formuleringar. nästan så att hon slår strindberg. just nu är det mrs dallaway jag läser och klurar på. för tentafrågan handlar om hur moderniteten påverkade prosakonsten och hur de experimenterade inom romankonsten. jo, men visst. det fixar jag. ge mig en faktatext nån. snälla.
nåväl.

har ont i halsen :( så jag ska väl gå och skölja med nåt bra och sen sätta mig och dricka varm svartvinbärssaft.

puss och kram!


Andra bloggar om: , , , , , , ,


Kommentarer
panki

Fint skohorn :-)

2007-10-29 @ 12:30:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
//D.D\\

Ser att utmaningen är fixad galant :) Varför kom inte jag på att utmana den som vill för!? Ja, ja... kan inte komma på allt här i världen.

*kram*

2007-10-29 @ 17:01:49
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
anna

vilket helt underbart härligt glamourskohorn!
bra bästa köp!

och du..mig lurar du inte...du är intelligent för att du är du inte av naturen babe!

kram

2007-10-29 @ 21:27:08
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

Hahaha. Vilkea bra sanningar! Och skohornet är för läckert :-)

2007-10-29 @ 21:55:11
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

puss på er allihop!

2007-10-30 @ 14:08:05
enioreh

Jag har aldrig riktigt förstått grejen med skohorn, men skulle jag börja använda ett, så skulle glamourhornet stå högt på listan. :D Skitsnyggt ju!

2007-10-31 @ 15:57:50
URL: http://blog.enioreh.com
leopardia

enioreh: ja, jag är glad över mitt köp :)))

2007-11-01 @ 00:47:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0