förvirring råder alltid

jag borde naturligtvis inleda det här inlägget med att jag är färdig med hemtentan. problemet ligger i att jag inte är det. inte ett endaste dugg. och att jag än så länge inte riktigt klurat ut vad de är ute efter med sina frågor, eller hur de förväntar sig att jag ska få ihop det. är det meningen att jag ska använda förra kursens 'kunskap', för så vitt jag minns har vi inte läst nåt den här kursen om hur staden och utvecklingen påverkat litteraturen...  så här sitter jag och klurar och bläddrar i mina kompendier. eller fasiken, nu ljög jag. jag har inte börjat bläddra än, för jag sitter med kaffe och svär lite över att man måste äta frukost. tidsödande frukost.

var inne i stan igår och gick på postmuseum med mamma och hennes vänner. kikade på bindefelts inbjudningskort. såg en bild på vilka jag tror var anne-li rydé och jens orback och började fundera på ifall de någon gång varit tillsammans...?! annars köpte jag en överdrivet dyr mugg som det stod greta garbo på och som jag vill dricka kaffe ur. beijing babes, boken. och några vykort.

men ja, nu ska jag lägga ut några stövlar till försäljning på tradera.

puss och kram



Kommentarer
Hanna

Klart du ska dricka kaffe och blogga i lugn och ro. Hemtentor brukar må bra av att vila lite ;)

2007-10-28 @ 12:23:13
URL: http://hannasplats.blogg.se
anna

en gretagarbomugg låter underbart..lite så där som att miranda alltid dricker sitt kaffe från sin universitetsmugg.

kram

2007-10-28 @ 15:28:38
URL: http://pyttis.blogg.se
//D.D\\

Du har blivit utmanad :) Kolla in min blogg för vidare info!

*kram*

2007-10-28 @ 17:07:24
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
leopardia

hanna: hehe, jo men visst ;)

2007-10-30 @ 14:08:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0