de där muffinsarna tog slut ju

nu kommer folk att tycka att det här är osmakligt, ja, kanske rent av äckligt till och med. och inte vet jag varför jag berättar det. tvångstanke, kanske. nåväl, jag antar att jag inte är ensam om att ha ett fjunigt hår på bröstet vid vårgårdens kant som är lite mörkare än alla andra kroppens fjun...?! i vanliga fall brukar detta hår ryckas bort med pincett, men av nån anlidning har jag varit lite blasé gällande detta och i morse stod det rakt ut och jag reagerade att fasiken vad långt det var. uppskattningsvis strax över 1cm. och nu, eftersom jag är singel och inte har några andra planer på att visa mina bröst för någon så har jag bestämt mig för att se hur långt det kan bli egentligen. jaaa, det kliar ju i fingrarna, men jag är ingen hårfascist, håren på smalbenen kommer att värma gött i vinter. en extra långkalsong liksom. det var det det.

annars glömde jag mobilen hemma i morse och jag led inte. jag läste timbuktus krönika i punkt.se om att förlora mobilen är som att förlora en kroppsdel, men jag vet inte, jag har blivit helt slö med den där rackaren. den ligger mest nånstans där jag inte är och är alltid på ljudlöst... men jag såg att de hade ringt från ecpat, undra vad de ville, som de ringer om och inte mailar om... well...

jag tycker att utvecklingen borde ha gått framåt så pass mycket att man kunde få massage under föreläsningarna. det är nåt med mina axlar, men det känns inte som att de är spända, mer bara som en molande nackspärr...

annars försöker jag ivrigt få folk att sluta ge mig pengar och andra att ge mig pengar. fasligt att inte ett telefonsamtal kan göra att de slutar betala ut... nä, då måste man skicka in massa ansökningspapper om att 'sluta ge mig pengar'...
och jag gissar att jag äntligen lyckats stoppa utbetalningarna från försäkringskassan... och tur nog fick jag 25 lakan på mitt konto från hans föräldrar, eftersom jag inte kunnat söka lån förrän de slutat upp att terrorisera mig på försäkringskassan och vem vet hur lång tid csn tar på sig innan de hör av sig... nog för att dessa lakan är smutspengar, men ja, jag är student nu...

och ena boken till en kommande kurs var tillfälligt slutsåld i alla internetbokhandlar. undra varför?! mycket märkligt, men jag hoppas att den hinner komma innan dess... jag har iallafall beställt några böcker och jag hatar redan alla som är på engelska.

ska köra igen på fredag och jag är nervös.

på den här kursen tar de ingen närvaro, och inte bryr de sig om vad någon heter, så allt de går efter vid betygsättning är då hemtentan. det är skönt, men samtidigt känns det inte så motiverande att läsa texterna... men, men... eller jag antar att de tar närvaro på seminarierna. nåväl.

jag tror annars att jag håller på att dra på mig en bihåleinflammation. det ömmar lite vid sidan av näsan. antar att det är allt damm jag andats in när jag höll på med bokhylla och förråd, eller så har jag väl gått in i en dörr. det händer ibland. jag tror att jag har något allvarligt synfel. en gång gick jag rakt in i en glasdörr, som var stängd, för att jag helt enkelt inte såg den, eftersom jag tittade långt framåt på folket innanför. en gång svängde jag förtidigt när jag skulle ut ur tunnelbanan och dånga rakt in i karmen på dörren. hmm, blindhet kanske det kallas... eller vanlig idioti... jag vet inte...

nä, nu ska jag nog kanske ta och äta lite och sen kanske plugga lite. ikväll är det heroes, tjoho.

Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
//D.D\\

Man tackar, man tackar! Skönt att få lite pepp faktiskt :) Ska ta ett ordentligt tag med mina manus nu, då det verkar vara lite lugnare på studiefronten för tillfället :) Uppdaterar resultat löpande i bloggen, så att du kan hänga med i svängarna.

*kram*

2007-10-10 @ 21:15:02
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0