att tolka en lapp

mamma har lämnat en lapp på köksbordet, där det står "jag hann aldrig diska" jag ringde pappa och frågade vad han trodde att hon menade med det och han sa nåt om att hon nog bara ville tala om att hon inte var så försigkommen som hon tänkt... så då vet jag varför pappa aldrig gör nånting här hemma, mammas pikar är för subtila... jag tog det direkt som att jag måste gå ner och diska nu, trots att jag borde plugga och sova, men, men. attans, kunde hon inte glömt att skriva någon lapp.

puss och kram på er.



Kommentarer
E

Ha ha du har löst gåtan varför män inte gör lika mycket i hemmet:P

2007-10-01 @ 22:34:55
Blackart

Det kanske bara var lite sådär upplysningsvis? Så ingen ska bli ståendes mitt upp i frukosten och inte ha en TALLRIK att lägga äggen på, liksom... Jo. Så måste det vara.

2007-10-02 @ 10:55:18
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0