att komma billigt undan

alltså, jag har ju blocket som en av mina favvosidor. inte för att jag gör nåt där annat än att läsa vad som ges bort och vad som köpes. nu är inte det här nån form av mobbing eller att jag pekar ut eslöv, men jag kollade köpesannonserna och 1st man köpte tunna tights. inget konstigt i det, men han köpte även trasiga. en annan stycke man köpte strumpbyxor, samma där, även trasiga. jag vet inte, vad har man dem till? som gör att man vill köpa? jag är sjukt nyfiken. för tanken som ligger närmast till hands för mig är den snuskiga tanken. men det måste ju finnas nån logisk förklaring till att man vill ha trasiga strumpbyxor.

körde med en tredje person idag. börjar bli lite jobbigt att köra med hundra olika. men, men. grejen är att jag hörde inte vad han sa. men det läst som mannen eller mamman.
- titta i backspegeln mannen.
typ. men han var ju medelålders så jag vet inte riktigt...

älskar mitt fik! dock hade de ingen linssoppa så jag fick ta gulasch istället, men, men...

har iallafall postat ang sänkt fackavgift och mitt anställningsbevis tillbaks till min arbetsplats. har dock inte hört nåt om ifall jag har fått tjäntstledigt eller inte. jag kanske är avskedad pga arbetsvägran. vem vet.

på lördag hörde jag att de skulle sända alla avsnitt av heroes på raken. dvs de första 12, så då kan ju de som inte hängt med haka på. jag ska nog se dem igen. jupps. men idag ska jag göra läxan och kanske diska den andra halvan av disken då'ra. men först ska jag nog ta och äta och se ett avsnitt av the closer.

csn har hört av sig och jag vet inte riktigt varför de frågar om man kommer att tjäna mer än 35tusen eller om det var 30, när man får tjäna 55tusen. jag vet inte riktigt hur man ska klara sig på 8000 i månaden, men det får väl gå på nåt sätt. jag får väl sluta vara så förbenat slösaktig helt enkelt. haha, sluta köpa glasögon och sånt...

det råder förresten åldersdiskriminering i stan. på moderna museet får endast studenter upp till 26år rabatterat pris. vad är det liksom? jag måste nog maila och fråga om motiveringen. jag försökte fråga i kassan, men han svamlade nåt om konststuderande... men mecenatkort som mecenatkort liksom.

jahapp, jag har gått med i gratis bio. men jag vet liksom inte riktigt hur jag ska komma upp i några poäng, jaja, den som tycker det verkar kul kan ju kolla upp länken liksom...

annars finns ju cash back, som kanske är lite mer intressant... fast jag vet inte det heller... jaja...

gratis godis, är nog den enda jag engagerar mig i, för det är så lätt att samla ihop de där godisarna och få på posten. lite roligt så...
nog med rekalm helt enkelt.

puss och kram på er!


Andra bloggar om: , , , , , , , , ,



Kommentarer
Tinnitussan

Vilka roliga länkar. Gratis godis, liksom.

Och blocket vet jag knappt vad det är. Ännu ;-)

2007-10-25 @ 18:50:58
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Soulmate

Taaaaack :)

2007-10-26 @ 18:21:02
URL: http://soulmatesoul.blogg.se
Blackart

Du är UTMANAD! Bwahahaha!

2007-10-26 @ 19:24:25
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
panki

Har du mailat å frågat än? Till strumpbyxemännen alltså.

2007-10-26 @ 21:45:56
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: jupps :) fast jag har inte fått nåt svar, haha... frågade mamma om det fanns nåt hemligt man kunde använda strumpbyxor till men hennes svar var "han ska säkert klä sin uppblåsbara barbara i dem" men då kan han väl gå och handla då... sen när jag sa att han var från eslöv sa hon "aaaah", som att det betydde nåt...

2007-10-26 @ 22:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0