som det kan gå


jag såg min särskrivning i förra inlägget: snabb kaffe. och inte ändrar jag heller. trots.

måste skriva ner det här innan jag glömmer det. johan rehborg i parlamentet:
"linda skugge har fått författarstöd, är inte det lite som att ge olof palme hjärtmassage"

sen läste jag att björn ranelid har slutat kalla sig författare numer. pga att carolina gynning och magdalena graaf kallas för det....

så kan det gå.


uppdaterat:
Your Quirk Factor: 60%
You're a pretty quirky person, but you're just normal enough to hide it.
Congratulations - you've fooled other people into thinking you're just like them!
How Quirky Are You?


Kommentarer
Anna

jag förstår herr ranelid till fullo...faktiskt...
hmm snabbkaffe med smak...är det nyttigt?
*tänker på anna skipper*

imorgon postar jag dina saker, förlåt att jag inte hunnit med än..puss!

2007-03-13 @ 22:33:56
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

anna: det är absolut inte nyttigt. det innehåller härdade fetter OCH socker. jag läste noga, men beslöt mig för att lida av akut analfabetism istället... det är helt okej, darling, take your time. puss!

2007-03-13 @ 22:37:06
Jane

Hahaha! Det är något i stil med ordspråket "För att lyckas i livet ska man verka tokig men vara vis".... =D

2007-03-14 @ 10:49:27
URL: http://felicitass.blogspot.com
//D.D\\

*skratt* Ja, disken fick jag lite ordning på, men någon tur till affären blev det dock inte... För att citera tjuren Ferdinand: "Jag vill hellre sitta här... " *hehe*

Mycket trevligare att sitta och skriva/läsa blogg än handla, så jag letade fram en halvt om halvt frysskadad falukorv som jag ska trolla fram Korv Stroganoff av... *skratt*

*kram*

2007-03-14 @ 10:59:48
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
leopardia

jane: jag tackar för att du hade den länken i din blogg, så att jag fick skratta lite ;)

//D.D\\: Ferdinand är en klar förebild ;)

2007-03-14 @ 13:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0