melodifestivalen

elin lanto: man måste visa pattarna för att vinna... närå. eller jo. men det är faktiskt rätt snygga kläder inblandade i hennes uppträdande, även om jag får a clockwork orange-vibbar. småcharmig låt, men inte min typ av musik direkt...

jessica andersson: hon har aldrig haft snygga kläder på sig och inte den här gången heller, men den här gången är hon förvånansvärt påklädd... dock känns hennes frisyr väldigt inaktuell, så där jessica simpsons för ett år sen... låten har jag inget att säga om, den är bara kass och tråkig. kände att jag inte ens försökte lyssna på texten...

som parentes undrar jag ifall de har betalat de där människorna som står och viftar med balonger. ja, för att göra det.... vore rätt coolt isåfall...

jimmy jansson: låter inte alla hans låtar likadant typ? som om håkan hellström skulle sjunga schlager.. lite trista kläder faktiskt...

sanna nielsen: showkläder, men lite för tråkiga... kan man få ser rött i den här festivalen nån gång? låten är ju ruggigt dålig, men, men av nån anledning gick den ju vidare, så... ja, till andra chansen alltså. omröstningen idag är inte klar än...

uno och irma: jag bad om rött, även om det var lite oglamouröst och även om hon sjunger med uno, så var det väl en helt okej outfit.. låten funkar väl oxå, mest pga hennes röst... jag pallar verkligen inte uno...

sonja alden: det här säger mig ingenting. absolut ingenting.

nanne grönwall: hon är ju lite för proffsig...

magnus uggla: gäsp

jaha, det var den det. usch så trist det var, trodde jag inte att det skulle vara, men, men...

puss och kram.

bara en liten fläkt av melodifestivalen..

Andra bloggar om:


Kommentarer
Tinnitussan

Rätt seg omgång faktiskt. Men nästa vecka blir grym. Länktar...

2007-03-04 @ 19:48:33
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0