jaja, förvirringen är stor, jag vet

jada, jada, jada. jag skippar "dagens" idag, för det har inte hänt så mycket mer än att jag målat insidan av burken och lite annat härjande. men jag ville verkligen inte gå upp i morse. kvart i ett så tvingade jag mig upp, hade gärna sovit vidare, men, men. postade ett brev till rikspolisstyrelsen, för tydligen vill mina nya arbetsgivare ha koll på att deras anställda inte finns i belastningsregistret. lite förvånad över att de inte lagt ner något kuvert med porto på för detta ändamål, men, men...

jag har iallafall kommit på vad jag saknar här i livet. strumpbyxor med låg midja!!! varför går alla strumpbyxor upp till armhålorna typ?! jag vill ha ett par som sitter på höften. det vore super om man kunde hitta. eller man och man, jag kunde hitta. för som det är nu så viker jag ner dem och det blir både knöligt och oskönt. jag är nämligen piercad i naveln och tycker det är obehagligt när byxor och annat går upp över naveln. en fix idé, så nu ska jag spendera min tid med att lobba för att det ska börja säljas strumpbyxor med låg midja. så var det med det.

blir kanske en sväng in till stan imorn. vet inte om jag ska orka jaga rätt på nåt plagg från madonnas kollektion eller strunta i det, hittar inte heller nånstans i vilka affärer de säljs, men, men... jag vill ju se den där sally mann-utställningen på kulturhuset, titta förbi på nk och åka till ringen, träffa katta, hälsa på annica, åka förbi jobbet, titta in på werner och werner, eller hur det nu stavas. ser fel ut. undvika designtorget och stockhome, kolla in bingo rimérs affär, handla en hello kitty-necessär, ja... träffa anna, om vi springer på varandra...

32472-197 eh, har just installerat photoshop på min bärbara. det bästa och nördigaste är att det är en svensk version, så nu sitter jag och leker och försöker lära mig att göra konst. jojo. tjena liksom. har fortfarande bara paden inkopplad dessutom och tålamod som jag vet inte vad, men nån gång ska jag gå igenom allt och lära lära lära, öva öva öva. det är iallafall lite skönt nu att jag kan sitta framför tv:n och pilla samtidigt.

ja, nä, det var väl inte så mycket mer då. åt tre lussebullar idag :)

och imorn är de på sparadiset på du är vad du äter (se länk till höger, sparadiset). så det måset jag kolla på.

puss och kram!


Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
Annika

Strumpbyxor med låg midja finns här.
GAP säljer dem bla.
Själv är kag tvärtom...Ge mig strumpbyxor med HÖG midja any day of the week :-)
all right...Bingo Rimers affär!!!
What the heck säljer han?
Skriv gärna om det ;-)
KUL med Photoshop!!!

2007-03-22 @ 13:39:19
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: men gap finns ju inte här :( men då vet jag att det är inte lönlöst att leta efter det iallafall. tack :)
hehe, bingo rimér säljer underkläder så klart. dock är det alldeles grått här, så trippen in till stan fick vänta tills imorn...

2007-03-22 @ 14:08:42
Annika

Ja, klart...underkläder modell porr I am sure!!! Ser fram mot rapport imorrn!

2007-03-22 @ 14:55:44
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
ET

Övning ger färdighet ;-)

2007-03-22 @ 15:06:37
URL: http://et2006.blogspot.com
Tinnitussan

Gud vad sugen jag blir på lussebullar jämt när jag läser din blogg!!!

Läckert med piercing i naveln också. Det är ursnyggt!

2007-03-22 @ 15:15:23
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Anna

lindex har strumpbyxor med low waist.

hmm angående länken du skrev til mig...vet inte riktigt vad du ville ha sagt..mer än att bara bekräfta vad själv anser om mig?
vad jag redan sagt om mig själv - ja jag vet att jag inte väger massor ja jag vet att jag kommer i en del barnkläder ( men inte från lindex)..men för det betyder inte att min kropp är smal??? Eller snygg?
Jag har ju hela tiden skrivit att det är det dallrande flläsket som är fult..att jag anser mig vara grotesk pga det..

näe jag förstår faktiskt inte vad du ville ha sagt alls...

2007-03-22 @ 23:41:10
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

annika: ja, vi får se hur långt jag tar mig ;)

et: jag ska bara ta mig i kragen oxå ;)

tinnitussan: hehe, jag har lussebullar kvar i frysen. kanske att jag börjar känna mig lite gammal för en piercad navel, men det var en födelsedagspresent för länge sen, så jag låter den hänga kvar :)

anna: att du inte är ensam och att skönhet ändå sitter i betraktarens öga och det är väl ditt öga som måste tränas lite på att se det alla andra ser hos dig.

2007-03-22 @ 23:50:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0