imorgon är det lördag

saker gjorda: smuttat på lite kaffe...
dagens fråga: beställa från ellos, vad?
dagens låt: run for your life - style
dagens känsla: fortfarande ont, men det gör inte lika ont, så jag är glad...
dagens citat: "Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls.'"


här om dagen fick jag det underbaraste armbandet. som jag beställt från anna och en liten extra present.

32472-20332472-202

annars sitter jag här och väntar på att städlusten ska komma svepande över mig. eller lusten till en promenad, men det verkar lite tveksamt att det skulle inträffa. annars har jag inga planer för idag. naturligtvis glömde jag ju bort att besöka bingos affär, då, när jag var inne i stan. så det är som det är. imorn är det fest och det blir säkert trevligt, även om rocks kanske inte tillhör mina favorithak.

fick en check på 150kr rabatt hos ellos, så jag kanske ska ta mig en titt och beställa nåt för den summan då. får fundera på det...

männen, kärleken? jag tror jag väljer choklad istället. hehe, har köpt en ny påse polly. men jag vet inte, man måste väl bli fri från alla romantiska föreställningar, för det är väl så att när man uppskattar sig själv, så behöver man inte uppskattning från andra...

jag är dock inne i nån fas när jag känner mig tråkig, vilket gör mig helt nervös inför att träffa folk. eftersom jag inte vill att de ska tycka att jag är tråkig. så käften går i ett, vilket gör att jag blir irriterad på mig själv som säger så mycket tråkiga och meningslösa saker. och så hade vi en moment22 situation. typ. nästan.

men nu ska jag göra mig en smoothie. funderar på att riva ner lite ingefära i den, men jag vet inte om det blir så...

jo, nu är det ju så att snart är den här ambassadörkampanjen hos lipton slut, så det är bäst att passa på då...
jag lämnar väl ett litet meddelande om det här..

té är ju alltid gott och nu kan man bli ambassadör hos lipton.
http://www.lipton.se/ambassador/
då får man testa lite gratis téer och så...
eftersom man ska fylla i mailadress på vem som tipsade; så
[email protected]
ha så kul
har lånat den här bilden, men det här är vad du får som
ambassadör: http://sathyrica.com/bilder/fotodagbok/0703/070309te.JPG

jaja.

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , , , ,


Kommentarer
Annika

URSNYGGA armband, båda två!!!
verkligen!!!
Vad SYND att du glömde Bingos affär igår.
Hade ju sett fram emot rapport, ju :-)
Jag tycker den där Lipton grejjen lät bra!
Smakat ngt nytt gott te?

2007-03-30 @ 15:46:52
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Tinnitussan

Har du kollat in www.hushallstrasket.nu för städinspiration?
Armbanden var helt underbara.

2007-03-31 @ 11:51:10
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

annika: ja, hon är duktig på att göra smycken :) mitt favoritté är det med honungssmak, men egentligen kör jag mest lösviktsté... och mango och blodapelsin... ja, det finns många. söders höjder...

tinnitussan: vilken rolig sida :) älskar att läsa inskickade tips.

2007-03-31 @ 12:53:32
Fröet

fina smycken;)

Har för mig att du har frestat mig med polly förut..hmm.det är jobbigt att gå till affären:( kan man buda tror du?

2007-04-01 @ 11:35:28
URL: http://litenfro.blogg.se
//D.D\\

Angående handlingen... Jo, det händer allt mig med då och då att det du skulle ha ligger kvar på hyllan i affären. Hemma på hyllorna ligger det dock desto mer man har fått med sig - och oftast handlar det om två fyllda påsar!?

*kram*

2007-04-01 @ 16:23:14
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Jenny

Tack :) Den adressen jag gav förut e så skum skriver jag ÅÄÖ eller någon annan så blir de ? .. Men ja lyckades läsa de ^^

2007-04-01 @ 19:09:14
URL: http://barbieisdead.blogg.se
Jenny

Tack :) Den adressen jag gav förut e så skum skriver jag ÅÄÖ eller någon annan så blir de ? .. Men ja lyckades läsa de ^^

2007-04-01 @ 19:09:15
URL: http://barbieisdead.blogg.se
leopardia

fröet: hehe, man kanske får börja lära sig att göra sina egna polly eller nåt...

//D.D\\: det ligger nån sanning i det där att det man inte har i huvudet får man ha i benen :)

jenny: så blev det för mig nån gång här...

2007-04-02 @ 13:00:41
Anna

å så fina de var tillsammans med grönt - känns bra att mina mså kreationer får ha det msyigt och fint :)

kram babe!

2007-04-02 @ 21:07:10
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

anna: jag kommer aldrig att få nog av dem heller. de är underbara. tack. puss!

2007-04-02 @ 23:08:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0