här sitter jag och ugglar

saker gjorda: lite trött då. vaknade vid 8 snåret, ringde runt, somnade om igen, vaknade vid 13, åt frukost, diskade, slöade... hmm...
dagens fråga: man kanske skulle ta sig lite vin? eftersom jag lyckats skippa dagens alkoholintag numer...
dagens låt: alltså, nu får jag inte den där ugglas festivallåt ur huvudet. blir galen.
dagens känsla: trött och förslöad
dagens citat: " Miranda: After years of odd men, God is throwing me a bone.
Carrie: And possibly a boner as well."


shit och gosh. sjukt trött idag, men imorn, imorn blir det banne mig stavgång.

okej, jag blev "tagen" av jennies, så jag börjar väl med det...

6 underliga/egendomliga fakta

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. jag föredrar att sova i soffan, framför att sova i sängen

2. jag tycker att filmen "sökarna" var skitbra, eller är skitbra.

3. jag äger flera signerade skivor av mikael brinkenstjärna, stierna, äh...

4. jag kan simma 20 meter, sen  börjar jag att sjunka

5. jag förstår inte nån som pratar norska eller danska

6. en gång har jag impulsköpt 4 par glasögon. vanliga alltså. bara för att...

--
ja, men jag låter alla som vill ta den här med sig, istället för att "ta" nån speciell...

--

männen, kärleken? idag nöjer jag mig med att mumsa glass till desperate housewives, tror jag.

pappa ska opereras i uppsala tydligen, men ingen vet när riktigt. jag vet inte, jag hade tänkt åka hem i påsk, men de planerna får förbli lite lösa då...

sen fyller ju folk år i den här vevan, så det är mycket där som ska fixas... får sluta vara så trött och bara slöa bort dagarna, helt enkelt...

funderar på att låta min egna färg växa ut igen och sen bleka håret platinablont. kruxet är att jag redan har två förpackningar rött, som står och väntar på att få bli använda, så jag vet inte hur jag ska göra... börjar sakna mitt långa hår, för då skulle jag vara svarthårig nu istället... eftersom jag inte kan släppa att jag egentligen inte alls kommer att passa i den där klänningen, som det är nu...

jaha, nähä, jag ska leka med min vän tv:n ett tag nu



Kommentarer
Annika

Wow, implusshoppa fyra par glasögon... det låter svårslaget. Blev det rätt styrka på alla?

2007-03-06 @ 21:00:11
URL: http://seen-by-me.blogspot.com
leopardia

hehe, jodå, det är rätt styrka på alla... jag klarade bara inte av att bestämma mig för 0 par bågar... jag får öppna ett museum sen när jag är gammal, för än så länge äger jag 8 par, som jag använder. allihop.

2007-03-06 @ 21:40:46
Hanna

Vad hemskt med din pappa. Tumörer låter väldigt obehagligt även om det inte är cancer.

2007-03-06 @ 22:57:41
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

ja, det är framför allt obehagligt att bli påmind om det där att ens föräldrar blir äldre och äldre och mer mer orkeslösa och sjukare och sjukare. jag gillar det inte. men han ska nog bli frisk och kry. det har jag bestämt.

2007-03-07 @ 08:14:50
Panki

Jaaa, låååångt hår, plitty plitty!

2007-03-07 @ 12:06:48
leopardia

panki: haha "vad ska det stå? nää, det ska stå pretty, hon har bara stavat fel" puss!

2007-03-07 @ 15:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0