du kan kalla mig för mrs bundy

okej, kanal 9 visade 3 avsnitt av lace här på förmiddagen-middagen, precis efter att konståkningen var slut typ. efter det visade de en tv-film av hollywoodfruar och där i soffan låg jag och åt godis. orkade dock aldrig riktigt se klart hollywoodfruar, för jag fick lite spring i benen... men man kan nästan säga att dagen gåt åt till tantsnusk. minus den tid jag lade ner på att limma fast snäckor och ihop mina fingrar... har nog bestämt mig för ett recept på sangria på locket och beskrivningen hur man gör  på insidan av locket. kruxet är att jag inte kan klippa rakt, så jag måste hitta på nåt trick för att få till kanterna på nåt bra sätt...

har kollat lite på att försöka trixa till länkarna på den här bloggen, men det blidde för komplicerat, när jag endast lyckades kopiera den listan jag redan har. jag skulle vilja ha de separerade över vad de är, helt enkelt... men man kan bara välja ett ställe att lägga dem på. så det stod still i min lilla grå massa, får kika mer på det nån annan gång...

nu ska jag glo på stina.

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0