den magnetiska marilyn

saker gjorda: var knappt vid medvetande när telefonen ringde, så jag somnade om. och på den nivån har det varit.
dagens fråga: snälla, bara en säsong till av satc?
dagens låt: i get a kick out of you - sinatra
dagens känsla: trött och förslöad
dagens citat: " Carrie: Here. Swear. Swear on Chanel. " (när adian måste lova att inte säga något till steve)


fick veta idag att pappa har tumörer i tarmarna och i levern. men det ska visst inte vara cancer. jag har inte riktigt koll på hur sånt där fungerar, men eftersom jag är besatt av du är vad du äter och min pappa äter väldigt onyttigt, så brukar jag tjata om allt gift som måste passera genom levern. men jag vill ju inte att han ska dö bara för att jag ska bevisa min poäng liksom. eller onyttigt och onyttigt, men ja, det är mycket kött, fett och inga grönsaker.

så jag tröstade mig lite med att beställa kläder. för en nätt summa många pengar.

32472-16432472-123

en tröja och en klänning och ett par handskar... fanns mycket jag ville beställa, men jag berhärskade mig. dock skulle jag vilja hitta några riktigt snygga skor att ha till. ett par kängor, men jag vet inte om jag vill chansa på att beställa på nätet. finns det nån bra butik för skor i sthlm?

har gett upp det där med att bråka med min dvdspelare helt nu. använder usb-minnet och för över filer till min bärbara och så ligger jag i soffan och glor.

männen, kärleken? han ringde och sa "tjockis" och la på luren. så jag skickade ett mess att han skulle vara snäll ju. så då ringde han igen och sa "sötnos" och la på luren. sen ringde han på kvällen och frågade om jag inte blev glad båda gångerna han hade ringt. så tramsiga kan vi vara ibland. skulle vara lite tråkigt faktiskt om han skaffade flickvän, för då kan vi ju inte hålla på som vi gör, det är ju inte schysst att kalla massa andra för sötnosar då liksom. men samtidigt vore det väl bra om han blev påmind om vad kärlek egentligen är...

och varje gång jag öppnar kylskåpsdörren ler jag åt min fina marilynmagnet. jag vill ha fler :)

32472-164

den är riktigt underbar. undrar vart den är köpt...

försökte titta på och fascineras av leende guldbruna ögon, men jag vete fulingen. tyckte mest att det var en skittråkig serie. min mamma tycker tydligen att fares är skitful och ser jätteläskig ut, jag tycker nog att han är lite småsexig ibland. om man nu ska vara ytlig. men det var ju iallafall roligt att sitta och försöka se vilka tåg och förorter som passerade.

nä, dags att fortsätta glo på law and order.

puss och kram!

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,


Kommentarer
Bluemaple Tree

Jag är så glad att höra att din pappa inte har cancer, men ledsen för att han har tumörer... jag hoppas verkligen på att han blir bättre.

Sen måste jag bara säga... Grymt coola kläder asså, hur snygga som helst!

2007-03-06 @ 19:34:13
URL: http://blueberrytequila.blogspot.com/
leopardia

tack x 2, det värmer!

2007-03-06 @ 19:59:35
//D.D\\

Åh! Grymt snygga kläder! Vilken sida beställer du från?

Ett litet mindre positivt ÅH: trist att höra att din far inte är bra... Inte kul alls!

*kram*

2007-03-07 @ 10:37:38
//D.D\\

*hihi* jag anade det, men var inte säker... Shit, jag måste verkligen se till att få ihop lite mer pengar, så jag också kan beställa därifrån. De har ju såå mycket snyggt!

*kram*

2007-03-07 @ 11:02:39
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
kribz

åh! muminmagneterna! vart har du hittat dom?

2007-03-08 @ 21:22:30
URL: http://kribz.blogg.se
leopardia

muminmagneterna finne eller fanns iallafall på om det var duka eller cervera

2007-03-08 @ 21:44:22
camilla

fan va fula kläder , :/

2007-03-28 @ 13:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0