attans!

saker gjorda: åååååååååååååååååååh
dagens fråga: kan man bli mer irriterad på sig själv?
dagens låt: barn är ett folk och de bor i ett främmande land, detta land är en osv...
dagens känsla: åååååååååååhhhhh
dagens citat: "Miranda : Orgasm? A major thing in a relationship?
Charlotte : Yeah, but not the only thing. I mean, orgasms don't send you Valentine's day cards and they don't hold your hand in a sad movie.
Carrie : Mine do"



gaaah, så hade jag visst ändrat tid idag. hos psykologen. kl 13 satt jag fortfarande hemma och smuttade smoothie. halv två när hon ringde, samma sak. ååååh, så pinsamt klantigt. och inte kom jag iväg in till stan heller och nog glömde jag ringa länsstyrelsen idag oxå. jävla pissskitdag.
jag skäms som en hund.

och om jag inte svär så där överdrivet mycket normalt, så gör jag det nu. fan fan fan fan fan.

har fått en faktura och jag vet inte vad jag ska skriva i "meddelanderaden". vill de ha min adress, mitt personnr, fakturanumret eller vad. jag har noll koll liksom. jag får dessutom endast plats med 50 tecken.

männen, kärleken? pjuh. läste ut "den tusende gången" igår. och  slutet var en enorm lättnad. att det finns män som kan känna, som kan prata, som kan lyssna. framför allt för någon som förtjänar det så mycket som hon gör.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska läsa för bok. funderar på "tusen små bitar" av james frey, men den är över 500 sidor och jag vet inte om jag orkar läsa samma bok i över 500 sidor. nä, nu har jag studerat min bokhylla ett tag och jag tror att jag väljer äldreomsorgen i övre kågedalen om morfar och pyret. började läsa den förut och kan lika gärna fortsätta.

alltså, nu är jag ju nyduschad och fräsh, så nu vill jag ju inte gå ut och svettas, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. annat än att försöka komma över det här som får mig att vilja svära i en evighet. men först och främst ska jag se klart sista avsnittet av ncis.

puss och kram


Kommentarer
Hanna

Jag blev också lite glad och lättad i slutet av den boken. Glad för hennes skull och för mänsklighetens antar jag. Det finns vettiga killar!

2007-06-07 @ 19:15:30
URL: http://hannasplats.blogg.se
Panki

skriv fakturanummret

2007-06-07 @ 21:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0