om jag vill stava jos jos så gör jag det


haha, jag garvade som faen när jag läste pannkakans inlägg om gårdagens fest. det är seeemeeester för henne nu. själv sitter jag och dricker grönsaksjuice, och som  hon sa - den ser äcklig ut, men den är säkert god. nej, det är nog bara jag som gillar den, för det är inte så många som gillar selleri...

har glott klart på de sista avsnitten av satc. de 5 sista avsnitten är så underbara m tanke på kläder och hur snygga alla är. och jag älskar slutet. det var ett mycket bra sista avsnitt de gjorde. fast man vill ju gärna ha mer förstås. jag har alltid trott att mina kärlekar har varit mina mr big. typ. eftersom det alltid har varit sånt hattande hit och dit och de inte har kunnat hålla sig borta trots att de varit otillgängliga. men just nu känner jag ingenting sånt. ingenting som skulle vilja få mig att hamna där igen. för det slutar ju inte som på film.

har migrän. har haft det i flera dar nu. inte så där jättemycketjätteont, men en huvudvärk som inte vill gå över utan pulserar bakom ögat.

söndag. det är söndag. så jag tänker inte ha dåligtsamvete för att jag inte har gjort ett skit. det har ju varit helg.

inatt satt jag och ögnade igenom alex schulmans blogg. fastnade och försökte hitta vad hans tjej skrivit för elakt om camilla -isprinsessan- så jag ögnade igenom hennes oxå, men hittade det inte. problemet är att jag inte tycker att de är så där värst roliga eller intressanta, så jag orkar som inte läsa utan ögnar bara... det händer väl ibland att de är småkul om de är elaka mot nån, men annars är det mest bara gäsp. men det är lite märkligt varför man fastnar för vissa bloggar och när andra skriver om hur de äter frukost bland några plantor så tänker man "men vem bryyyr sig?".

så, imorn är det dags för den stora sit up-utmaningen. ingen som har hakat på, så jag får väl vara ensam om att få en snygg och fin mage helt enkelt. jupp.

måste in och vaccinera mig oxå. och så lämna present till donald. och så har jag ett gäng tidningar här, som jag tänkte kasta på mina vänner, men jag vete fulingen om jag orkar bära dem... b verkade skitointresserad av att få tidningar att bläddra i. "jag kan väl kolla på dem, visst". antar att alla andra är likadana. hehe, men det känns så synd att bara kasta. har faktiskt sett att de säljer gamla okejtidningar på nätet. på tradera. så den som vill kan ju prova kränga dem där.

har glömt bort allt jag måste göra, men kanske att jag sätter mig och går igenom fler tidningar ikväll. brorsan tycker att jag är galen som måste bläddra igenom alla istället för att bara hiva dem, men ja... sån är jag. måste få tomt i bokhyllan så att jag får plats med nya böcker.

och så var det mp3spelaren. som jag har ägt i flera veckor nu, men inte tagit upp ur asken ens. för det är sån jag är, jag gillar att shoppa, men sen ligger det kvar i kassarna och väntar. jag är nöjd bara jag äger saken, sen är det si och så med användandet. kom på att jag kanske verkligen borde rensa ut min garderob igen. och lämna bort dessa kläder man använder som skräpkläder. för man kan ju faktiskt plocka blåbär i fina kläder och träna i fintröjan.

nä, nu får det vara nog. puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0