musik? jag säger bara - eh.


attans; jag har inte alla sandelinskivor. jag har tydligen missat den från '94 som hette Activity!. vet inte hur det har gått till...

nu har jag iallafall fått godkänt på alla prov, men jag är helt osäker på massa saker, som datumparkering osv. och så fattar jag inte riktigt anledningen till att man ska lära sig vilken del av avgaserna som gör vad. tex försurning, växthuseffekten, cancer osv... det är farligt, räcker inte det.

nå, jag fortsätter min lilla hyllning till christer sandelin...

fast nog är väl det här en uppdaterad version med lite 90tals ibizastuk över? så här lät den väl inte...?
nå, bilderna är ju iallafall underbara...

Andra bloggar om: , ,

jag får återkomma om jag får nåt vettigare att skriva. för nu måste jag gå och handla så att jag har frukost tills imorn. puss och kram!

förresten är det så att man måste vara minst 30 år för att veta vem bruno wintzell är? alltså, folk såg honom väl kanske på hundra höjdare, men att  veta på riktigt...




Kommentarer
anna

jag har inte hittat nåt flytande vitamin b5, men man tar en tesked pulver 3 ggr/dagen..man kan blanda ut det i vätska..men jag tar pulret o snabbt som attan klunkar jag i mig vatten.

2007-07-09 @ 15:18:43
URL: http://pyttis.blogg.se
Hanna

Ja, eller nära nog 30 iaf. Jag minns Tutti frutti med förskräckelse. Men det var ju på tv3, så det måste ju ha vart tidigt 90-tal åtminstone. Devar kvalitets-tv det...

2007-07-09 @ 21:05:48
URL: http://hannasplats.blogg.se
rosenblom

nä. så där lät det verkligen inte... horribel version.
ja, jisses. tutti-frutti. vilken eländig historia...

2007-07-09 @ 21:35:51
URL: http://rosenblom.blogg.se
leopardia

hanna: jag försöker ännu idag förstå varför??? varför gjordes ett program som tuttifrutti, vad motiverade att de skulle välja frukter från tuttar?

2007-07-09 @ 21:46:15
leopardia

rosenblom: haha, ja, horribel var rätt ord...

2007-07-09 @ 22:30:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0