jahapp, la la li, jag tänkte sjunga en sång


mhm, det är fredg och jag borde väl skriva något vettigt, men jag snor en fredagsfyra istället.

Tema: Det betyder otur att vara vidskeplig ;-)

1) Idag är det fredagen den trettonde. Vad tänker/känner du då?
tack för att jag blir upplyst, då förstår jag helt plötsligt allting...

2) Anser du dig vara vidskeplig?
nä, fast ibland kan man ju inte låta bli. som det där att undvika a-brunnar...

3) Har du sett alla Fredagen den trettonde-filmerna?
jajamensan :) favoriter jue.

4) Finns det något ?högre? som styr över våra liv?

hmm... jag tror kanske på det där att man inte får mer skit än man klarar av och att man har en plats nånstans där man hör hemma, men styr och styr, folk är alldeles för jäkla envisa för att det skulle fungera...


fick ett paket på posten idag. från lipton. en jäkla låda att förvara sina téer i. ähum, jahapp. vad ska jag göra med den..? man kanske kan använda den och ha smycken i. för jag har funderat ut lite olika designer jag tänkt försöka göra, nån gång. när tiden hinner ikapp. för just nu är klockan kvart över fem och jag sitter och äter frukost. vaknade kl tre. vet inte vad som hände... jag skulle ju dammsuga och städa en massa idag. tur att jag diskade igår iallafall. för det är ju inte så att när man vaknar tre på eftermiddagen att man känner att aaah, nu skuttar jag piggt ur sängen och börjar dona... tyvärr. men snart kanske...


nä, jag ska väl läsa de sista 10 sidorna i mary lou-boken nu då. slocknade igår när jag låg och läste och orkade verkligen inte fortsätta trots att jag kämpade så...

puss och kram

Andra bloggar om:


Kommentarer
anna

thank you darling!
hur mså det?
kram!

2007-07-13 @ 19:34:46
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0