i drömmarnas land


okej, jag ska svara på älskade kommentarer och jag ska läsa älskade bloggar. jag längtar efter att få sitta i lugn och ro och göra det. men just nu är föräldrar här och det äts äppelochnektarinpaj och de ska underhållas. moderna museet, gripsholm, gustavsberg och så ont i hela kroppen. trött och stressad och telefonsamtal som måste ringas.

MEN hur som, så lämnar jag några rader här och nu. för imorn åker besökarna hem och jag får en heeel vecka för mig själv, innan de dyker upp igen.

under tiden har jag drömt att jag förföljt alex schulman. jag, iklädd kamouflagemundering och kameran i högsta hugg. smygtog bilder och rapporterade vidare någonstans. det hela slutade med att vi blev bästisar, fast ingen annan visste om det... jag kan ju säga att på riktigt, i den verkliga världen har jag inte ens koll på hur killen ser ut. skulle aldrig känna igen honom på stan.

min nacke/axel/rygg, den vänstra, är helt sabbad. jag vet inte vad det är, men ont gör det. kronsikt. men det kan ju vara så att ryggvärk beror på svaga magmuskler, så jag tänkte köra en utmaning här. den som vill hakar på...

40 sit up om dagen. från och med måndag. en fridag. man får själv avgöra när man vill göra sina sit up. om man vill göra dem ett i streck eller dela upp dem tex 20 morgon och 20 kväll... men när du har gjort det så talar du om det för mig. när du inte har gjort dem så talar du om det för mig, så ska jag ge dig baskning så att du sätter igång ;)

jag ska iallafall göra det och sen öka på. oprah gör 3-400 om dagen. så vet ni målet, haha...

nä, nu ska jag äta paj. puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0