gah gah gah gö gö gö


alltid när anna lägger ut bilder från sin garderob i sin blogg, börjar jag fundera på om det inte på nåt sätt går att göra om mitt förråd till en garderob istället. jag vill oxå ha en walk in-klädkammare. och man kanske kan hyra ett förråd av nån granne till alla andra dumma grejer man samlat på sig...?!

jag insåg att min huvudvärk kanske berodde på att jag inte druckit kaffe på 3 dar. galet. och lite pinsamt. så jag bryggde kaffe, men glömde sätta på locket på kannan, så filterhållaren slog upp igen och det rann ut över micron. inte allt, eftersom det är en spärr på. men det rann ju över lite i filterhållaren. jag undrar hur micron mår med kaffedroppar i ventilationssystemet...?

jaaa, jag är skitnervös. tänk om jag kuggar.

fick brev från folksam att de ska ge mig pengar. ja, för att sen avskriva mitt fall. jahapp. anledningen till att de är så givmilda är ju för att det snart är rättegång om skadestånd så de vill ju ge mig så mycket som möjligt för att kunna kräva honom på pengarna istället... och jag kan väl säga att jag tror aldrig att de nånsin kommer att få igen sina pengar från den där luffaren. hata. meeen, om jag har kommit in på högskolan och ska plugga så sitter ju lite extra pengar fint. har inte vågat kolla än.

annars sitter jag här och baskar mig för att jag inte pluggat mer. och inte gör det nu ändå. kommer det helt andra frågor än dem som man övar med så ryker jag ju fett. men nu kan jag iallafall att det är koldioxid som orsakar växthuseffekten. och jag ska bära med mig denna kunskap med stolthet, man vet aldrig när den kan komma till användning.....???!!! doh.

ojdå, nu måste jag ju koppla in min trasiga mobil till datorn så att jag kan tömma den på mina porrbilder i solen. jag är såååå snygg i min bikini som inte passar ihop och skitigt hår. men det finns ju fetischister till allt.

puss och kram

ps. helt på egenhand har jag lyckas lösa lite av det sneda länkproblemet. coolt. ds





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0