ett litet ett

jodå, jag ligger fortfarande efter med allt som har med internet och bloggar att göra. jag är ledsen, men jag ignorerar er inte, jag har bara fått lite bakhalt på it-skidorna...

igår gick det skitkasst att köra. jag brände lamellerna och jag fick motorstopp och så blev jag mobbad och fick baskning. för att jag körde för försiktigt,  tråkigt och sakta. teorin gick oxå skitkasst igår. urk. så idag är jag noll road av att gå iväg. men snipp snapp snut, nu ska jag dra.

puss och kram



Kommentarer
Tinnitussan

Vissa dagar bara är sådana knäppisdaga.
Men morgondagen kommer bli underbar!*affirmation*

2007-07-04 @ 23:48:15
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: mm, vissa dagar är bara dumma =/

2007-07-06 @ 18:09:41
ET

Man kan inte ha tid för allt :-)

2007-07-06 @ 21:17:19
URL: http://et2006.blogspot.com
leopardia

et: skönt att höra :))

2007-07-07 @ 22:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0