en snabbis var det här


oj, ska bara skriva lite snabbt, för snart kommer thomas över och ska dela en flaska vin med mig. men jag måste ju tala om att jag klarade teoriprovet! jiha! var först klar och först ut. hade inte sett nån av frågorna förut, men tydligen funkde det ändå. logik mjo.

nåväl, loggade just in för att svara ja, till högskolan. för jag blev antagen där oxå. pjuh.

lite dåligt dock att jag inte kan få körlektioner för än sent i augusti och uppkörning i september. men jag hoppas att man kan ta ledigt från studerandet.

vad mer. jo, i 3 butiken ville de inte ta emot min telefon pga att garantin inte täcker "det där". så jag ringde kundtjänst och de skulle ta hand om det, fast jag var tvungen att betala portot. inte för jag vet vad jag ska ha den till, den är ju operatörslåst....

telenor tyckte att jag skulle upphäva mitt abonnemang. istället för att erbjuda mig ett annat avtal. vilka knasbollar.

men nu ska jag skriva arga mail till lg, eller inte nu, men sen. för jag tycker det är fånigt att garantin inte skulle täcka. ge mig en ny telefon och var tyst liksom. kundservice heter det...

nåja, puss och kram

hade förreseten min leopardia superstar-tröja på mig. tänkte att den nog skulle ge lite tur :)))



Kommentarer
E

Tusen grattis!! Nu har du ju halva inne, kommer gå som smort det här:)

2007-07-11 @ 13:45:42
leopardia

E: hehe, tackar tackar :)

2007-07-11 @ 14:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0