att inte ha ett liv är oxå att ha ett liv


eftersom jag inte har nåt annat för mig så har jag surfat marilyn monroe. och hamnade på den här länken... eller sidan då... det är sånt här som ger mig hopp om mänskligheten... eh.... ähum...

men tillbaks till marilyn...

image243

det här kanske verkar lite perverst då, men jaja, hon är naken, lite svårt att missa... hursom kolla dessa bröst och jämför med dem nedan... den översta bilden är tagen av b. stern, tror jag han heter och han ska ha följt med och fotat marilyn 3 dagar eller nåt 1962, men jag vet inte om jag har missuppfattat nåt i den här storyn eller om han har fotat någon look alike...

image242

jaja...

angående samer så är jag sur på samer. jag vet att man inte får vara det för de är en minoritetsgrupp, men jag är det ändå. så var det med det...

ja, nä, då var det väl inget mer. puss och kram


Andra bloggar om:


Kommentarer
Panki

Min hund va gammal, och han kunde jag lära sitta. Så d så ;-)

2007-07-12 @ 10:20:15
URL: http://pancake.webblogg.se/
anna

hmm förstår inte vad det är jag ska jämföra med brösten??
nej inga skor denna gång babe...visst ville jag..men nej..åhh..
varför köpte jag inga skor?
Ah..det får bli på sthlmstrippen istället =)
kram!

2007-07-12 @ 10:29:43
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

panki: jag kommer nästan ihåg vad din hund hette... vänta ett tag bara...
anna: ja, nä, jag vet inte, jag tycker nog att det var rätt stor skillnad i storleken... och lite svårt att trycka upp de på översta bilden så att de blev som på understa...

2007-07-12 @ 12:08:46
Anonym

Brösten kan ju ändra sig lite beroende på vikten oxå...

2007-12-19 @ 04:26:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0