aah, suring luring

i sollentuna hos barnens hop säljer de sina böcker 3st för 10kr, så jag hade tänkt mig en tripp dit, men ack, de har sommar stängt tom den 20e augusti.

jag lever i nån slags förnekelse, för så fort jag tänker på hur allt ska gå ihop så blir det kortslutning i hjärnan, haha. fasiken att jag inte var ute en månad tidigare med det här körkortandet. men, men, det är som det är... och nu såg jag jävlar att höstterminen startar den 27e augusti. fan fan fan. jag tror inte jag kan gå. jag tror inte att jag är redo. det är för mycket som snurrar nu. jag står inte ut. 27e augusti är ju jättesnart. panik panik. attans, jag som just satt och tänkte på hur bra jag har det.

idag ligger jag på filten i solen och läser året runt. hittade en kontaktannons jag ville svara på. fast tidningarna är från 2006. det var iaf en 60+ tant som bodde på teneriffa som sökte medmänniskor. hon gillade foto konst och sånt. det hade varit coolt att få vara polare med henne, men jaja...

fast just nu står det förvisso helt still i hjärnan. panik är ingen bra känsla. man blir som seg av det...

så nu rullar jag tillbaks i solen. puss och kram.

brorsan är förresten och cyklar 20 mil, för det tycker han är roligt. min familj är en konstig sådan.



Kommentarer
anna

* hmm jag har ruccola och mozarella..tomater och kronärtskocka..gurka och majs...men va fan ska jag göra med det hela om jag inte placerar det på en deg?ööhhh*
ja jisses en sallad borde väl vara det mest basis there is..haha
åhh tack för att du kallar mig fotograf
*pusssmack!*

2007-07-21 @ 16:38:19
URL: http://pyttis.blogg.se
frollen

27.e augusti är jäääättelångt bort, ta't lugnt, ta en toy, du fixar det! *pepp pepp*

2007-07-21 @ 17:16:40
URL: http://frollen.blogspot.com
Panki

Trickert är ju att inte tänka efter hur nära det är tills skolstart, det är bara att göra lixom. Ta d då.
Du fixar det galant tror jag. Och om inte, vad är det värsta som kan hända? Du får ju inte spö lixom :-) Puss å pepp

2007-07-21 @ 18:42:06
Mia

Tack för kommentaren, tipset om lampan bjuder jag på *L*

2007-07-21 @ 19:34:06
URL: http://matmia.blogg.se
leopardia

anna: det där var faktiskt det mest komiska jag hört på länge. kanske inte för dig förvisso, men du förstår :) puss.
frollen och panki: hehe, tackar för pepp :) jag måste ju få tjänstledigt oxå... hehe... puss.

2007-07-21 @ 19:35:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0