we're of to se the vaccinationhaket

saker gjorda: ätit frukost och vaknat, fast i omvänd ordning
alkoholintag: vatten
dagens fråga: varför är män tvugna att köpa horor?
dagens låt: i don't feel like dancing - scissor sisters
dagens känsla: förkyld
dagens citat: "Guy: This floor is non-smoking!
Carrie: I have an addiction sir! "



igår träffade jag Ri, som sa att jag var tvungen att dricka mycket öl i thailand. nä, men så här var det.
- nu får ni inte smuggla nå knark så att ni får sitta i fängelse i tjugo år
- haha, nä, det är ingen fara. faran är väl snarare att det är billig öl.
- aa, så du kommer att komma hem med ölmage? jajo, sen är det ju varmt oxå, då måste man dricka mycket.
- hehe
- så nu kommer du gå runt och säga "min psykolog sa att jag skulle dricka mycket öl"?
- hehe, jepp. ska säga det till Ka iallafall, så blir hon glad.

idag ska vi vaccinera oss och sen ska vi hem till mig och gojna och ha planeringsmöte. dvs, vi ska bli fulla på vin och boka hotell och flyg.

männen, kärleken? han fick grytlappen.

za za zu

puss och kram

och det kommer ju vara tvångstanke på att gå runt och säga
- me sucki sucki loooong time. five dolla five dolla
typ. och för den som tror att det är nåt annat än south park, tror fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0